23 martie 2012

Cocktail makeup–Before and After (heavy pics)

Multe dintre voi ati vazut deja acest machiaj dar pentru ca sunt tare mandra de el, o sa il public si pe blog. Motivul nu este ca ar fi reusit machiajul ochilor. De aceasta data, am reusit sa transform un ten cu probleme intr-un ten exceptional (nu ma credeti??? Stati sa vedeti..)

(click pe poze)

IMG_8980IMG_9058

Modelul este o fata foarte-foarte frumoasa, pe care la targ, inainte de a realiza machiajul, am vazut-o pentru prima data. Imediat dupa ce am sesizat ca are un ten cu ceva probleme acneice, mi-a venit in minte videoclipul Lisei Eldridge in care acopera impecabil un ten asemanator.

Ideea esentiala a fost sa nu acopar inutil tot tenul si sa il fac “glowy”, nu sa arate ca si cand ar avea 5 straturi de fond de ten si pudra.

Pasii sunt urmatorii:

Am aplicat o baza de machiaj (Anew).

Pe podul palmei, am pus putin corector Wake Me Up (Rimmel) si langa, cu o pensula mica sintetica, putin corector Isabelle Dupont (Lady`s) – care are nevoie sa fie putin “incalzit” inainte de aplicare.

Cu aceeasi pensula sintetica, combinand cele doua corectoare in functie de nevoi, am incercat sa acopar cat mai bine problemele, fara a picta toata fruntea.

Ca sa nu ramana “pete” pe frunte si obraji, cu o pensula sintetica plata mica, am incercat sa intind corectorul pe langa pete, sa intre in piele si sa fie insesizabil. Nu am reusit complet dar odata cu aplicarea fondului de ten, totul se uniformizeaza.

Pentru ca nu aveam exact nuanta de fond de ten potrivita tenului ei, am amestecat fondurile de ten (un fond de ten rezistent la transfer de la Nyx si un altul, de la Estee Lauder).

Cu o pensula rotunda pentru fond de ten, am aplicat fondul de ten cu multa grija. Fara sa fac cercuri, fara sa apas foarte tare. A durat putin mai mult decat de obicei dar efectul a fost pe masura. Nu am indepartat corectorul aplicat anterior si tenul arata impecabil.

A urmat pudra translucida matifianta (Essence), aplicata si ea cu multa grija.

Am conturat, am aplicat blush, highlighter, ruj si gata!

IMG_9057IMG_9058IMG_9048IMG_9065

Marele meu public, btw Open-mouthed smile

IMG_9017

Cum vi se pare?

Credeti ca se poate face treaba buna numai cu produse “high end”  (scumpe, de firma)? Sau poti face o treaba la fel de buna si cu produse normale, la care poate avea acees oricine?

Machiajul ochilor a fost realizat destul de simplu. Inainte de toate, am folosit primer Elf + Jumbo – Milk pentru a avea o baza buna si pentru a fi culorile vibrante.

Am aplicat banda adeziva in laterale pentru a avea o precizie mai buna. Cu un creion maro am trasat “pliul” fals. Am amestecat foarte bine pentru a nu exista linii dure si pentru o trecere lina de o culoare la alta. Apoi, in functie de preferinte, am aplicat fardul. In coltul interior nuanta cea mai deschisa si pe masura ce mergeam catre coada ochiului, cu culori din ce in ce mai inchise. Pe arcada am folosit un fard in culoarea vaniliei, sidefat.

A urmat aplicarea tusului (care a fost putin problematica – tusul gel mi se uscase si am folosit Glam Eyes de la Rimmel care nu se “indemana” inca excelent).

IMG_8983IMG_8985IMG_8994IMG_8995IMG_8996IMG_8999

 

PS: Pozele nu sunt editate absolut deloc. Nu le-am taiat, nu am umblat la contrast, nu le-am facut efectiv nimic. Nu stiu decat de acord cu asta sunt fotografii, dar fie Open-mouthed smile

 

Ca de obicei, pozele au fost facute de baietii de la Craiova Forum Media.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu