15 martie 2011

Farmasi mini Haul - Swatches and reviews

Acum ceva timp am decis sa pun si eu o comanda pe site-ul Farmasi, desi mai vazusem pe bloguri situatii cu colete netrimise, produse deteriorate samd. Dupa ce am vazut preturile la stand, am zis "what the hell" si am pus comanda(erau cel putin duble fata de preturile online). Ca exemplu, la stand am dat 6 lei pe un lac de unghii, in timp ce pe site e 3,5 parca. :))) Nu mi-am luat cine stie ce, am zis sa testez terenul inainte. Produsele mi-au venit in 3 zile de la confirmarea comenzii, deci a fost ok. Am avut in schimb o alta problema. Desi eu comandasem de o suma si primisem mail cu factura, inainte sa livreze produsele, pentru ca nu era un fard in stoc, mi-au recalculat factura si desi comandasem o alta nuanta din acelasi tip de fard, mi-au adaugat la factura 10 lei. Le-am trimis imediat mail cu problema si le-am zis sa revizuiasca situatia ca daca trimit coletul pe valoarea asta nu o ridic :)).
Atentie! Nu cred ca este prima data cand se intampla acest lucru. Zic asta pentru ca multe fete s-au plans ca transportul ar fi facut 20 lei, cand de fapt, este doar 10. Ceea ce inseamna ca undeva, s-a pus in plus la factura. Daca se intampla asta, fiti pe faza si incercati sa remediati situatia!
In fine, la mine s-a refacut facturica, au urmat scuzele de rigoare, colet trimis, colet primit, fericire :D.
Mi-am achizitionat urmatoarele:
Un ruj, un fard mono, un quad, un highlither si 2 lacuri de unghii.
Si tot ce am eu de la Farmasi pana acum se rezuma la astea:

Swatches: 
Quad: No 1. 6gr - Gama Soft Touch (in jur de 8 lei)

Stanga fara primer, dreapta cu primer (elf). 
Fard mono, no: 06, 5 gr - Gama Soft Touch
Stanga fara primer, dreapta cu primer (elf)

Am ramas placut impresionata de farduri, rezista cu primer toata ziua fara sa se plieze, sunt pigmentate si se gasesc in nuante foarte simpatice.
Highlighting Powder, no 04, 14gr

Dupa cum vedeti in poze, este prafoasa si sincer, particulele sidefate sunt mult prea mari. Nu o pot folosi pe fata, poate la vara pe corp. Sau, daca sunt talentata si reusesc, prima nuanta este cat de ok si cred ca se poate folosi ca hightlighter. Nu stiu daca toate nuantele sunt asa, dar a mea... e un dezastru. 
Ruj - True color Lipstick, no 01. Este mai pigmentat decat ma asteptam, rezistent, dar.. culoarea e total diferita de cea de pe site. Aveam impresia ca e o piersica subtila, dar de fapt, este echivalentul rozului pitipongesc in varianta portocalie :)) Nu arata deloc rau, doar ca pe mine nu ma prinde deloc. In poza mea nu stiu de ce, doar nuanta rujului nu a iesit cum trebuie. Este mai intens si mai aprins.
Lacurile sunt in ordinea din poza, nuantele: 20(roz pal, mat), 74 (este un mov sidefat cu particule albastre fooarte simpatic), 67(visiniu inchis mat), 24(un roz mai inchis, bate putin in ciclame, mat). Toate arata foarte bine pe unghii si rezista cu top coat cam o saptamana pe unghiile mele(in conditiile in care spal vase, gatesc, etc :D)
Sper sa va fie de folos informatiile. 
Cheers!

6 comentarii:

  1. Hmm...cred ca am sa arunc si eu o privire pe la ei ca mi se par interesante produsele.Intre timp,ai doua taguri pe blogul meu.Pupici:-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa stii ca preturile pe site sunt foarte bune. Am vazut ca si Anda Zelenca a comandat de la ei si a fost foarte multumita. Incearca-le si spune-ne si noua :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Zuza,vreau swatcj la ruuuj:D Pretty,please!

    RăspundețiȘtergere
  4. Omg :d Facusem dar am uitat sa il public :)))
    Hai ca o sa pun. :D

    RăspundețiȘtergere
  5. :-s omg. :)) Nu e erso acasa si nu stiu sa folosesc aparatul bine. Poza initiala am sters-o. Cum fac, cum iti dau un semn :D

    RăspundețiȘtergere