6 decembrie 2011

Christmas Series #1 - Glam Makeup

Am inceput machiajele de iarna dar sa fiu sincera, cea mai mare parte din ele au fost FAIL! :))
O sa vi le arat, sa va convingeti. Parca imaginatia mea a plecat de-a dreptu`. Dar e ok...
Am la naftalina 2 sedinte foto cu 2 fete frumoase foc pe care trebuie sa le dezvalui, mai am vreo 3-4 machiaje de aratat (sunt din categoria "Fara inspiratie"), plus 2-3 posturi de facut cu produse, printre care si o comparatie destul de utila.
Ca sa nu lungesc vorba degeaba, va las cu pozele, cu specificarea ca sunt facute pentru concursul lui Ale care se incheie azi. Momentan nu am acces la PS ca sa pun watermark pe poze, dar o sa o fac ulterior, pentru ca m-am confruntat in ultimele zile cu ceva probleme pe tema asta, cineva mi-a aratat un profil de facebook cu o poza de-a mea la profil si mi se pare wrong de-a dreptul, ca sa nu mai spun ca am avut niste mici "confruntari" cu fete care isi insuseau pozele altor bloggerite.
Revenind la post, inspiratia mi-a venit de la poza asta:


Si mi-a iesit asta:





Am folosit eyeliner gel Essence mov, mi s-a parut mie ca e mai soft nitel..
Daca aveti pareri, sugestii (injuraturi, aprecieri, whatevs`) le astept cu drag.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu