20 decembrie 2011

Plus size yey or nay ?


Gasisem acum vreo 2 zile un pictorial al unei gagici plus size absolut fabuloasa, insa cumva am reusit sa nu salvez adresa si nu i-am retinut numele.
Ideea este in felul urmator, lumea este divizata intre cei care sustin fetele cu forme si cei care le comndamna si vreau sa aflu si parerea voastra. Personal le prefer pe cele cu forme, nu pentru ca as fi si eu una, ci pentru ca mi se par senzuale. Mi se pare ca uneori societatea pune prea mare pret pe aspect si creaza astfel complexe. Vad pe strada atatea fete frumoase care nu stiu sa isi puna in valoare frumusetea pentru ca nu se incadreaza in tipare, incat imi vine sa urlu.
Nu vreau sa bat prea mult apa in piua, va arat numai cateva poze facute de V Magazine. Pictorialul este destul de vechi, s-ar putea ca multe sa stiti pozele, insa mi se pare foarte relevant.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu