15 ianuarie 2012

Ingrijirea buzelor partea 1

Inainte de a se sfarsi 2011, mi-am facut o mica lista a posturior, pe care e musai sa le fac luna asta. Printre ele se numara si o comparatie a balsamurilor de buze pe care le-am incercat in ultimul an.
In primul si prmul rand, trebuie mentionat “micul” meu tic. Am pielea buzelor foarte uscata si sesnsibila, si de parca acest lucru nu ar fi suficient mai am si prostul obicei de a o jupui, pana da sangele. Din nefericire, nu ma opresc aici. Atunci cand se formeaza coji sau un strat nou de piele, dispare rapid, asa ca in general aspectul buzelor mele nu este cel mai placut. Tot din acest motiv, produsele folosite sunt nu numai intens hidratande, dar si reparatoare. Spun aceste lucruri pentru a intelege cat mai bine perspectiva mea si de ce imi plac unele balsamuri mai mult si altele mai putin, chiar daca voi ati avut experiente pozitive.
balsam buze
1. Balsamul de buze de la Himalaya este preferatul meu:
  • este consistent, din acest motiv este nevoie de o cantitate mica de produs
  • lasa buzele hidratate pentru o perioada lunga de timp, chiar dupa ce a intrat in piele
  • miros placut
  • modul de aplicare poate fi enervant pana ii dai de cap.
  • dintre toate balsamurile incercate din comert acesta mi se pare a avea cele mai bune proprietati vindecatoare
  • 10 grame
  • pret accesibil
2. Balsamul reparator Karite de la Yves Rocher
  • in primul rand, nu este reparator
  • mirosul este placut
  • desi mic, promite sa fie logeviv, l-am folosit destul de mult si abia se cunoaste
  • senzatia de hidratare dispare o data ce nu-l mai purtati
  • nu ma inteleg prea bine cu consistenta lui, uneori simt ca ma dau cu silicon pe buze
  • la oferta am dat pe el 10 lei, insa la ce face mi se pare ca nu merita nici banii astia
3. Nivea
  • dintre toate variantele preferatul meu este cel clasic
  • are o consistenta placuta si proprietati reparatore
  • miroase placut
  • raport calitate/pret bun
4.Tis cu aroma de fructe de padure
  • se gaseste in magazinele tip plafar si in farmacii
  • are un miros foarte placut
  • coloreaza discret buzele
  • are o textura usoara si este destul de hidratant
  • si acesta are un pret bun, ultimul achizitonat a fost 8
Cam asta am folosit in ultimul an. Intentionez sa-mi cumpar in viitorul apropiat si balsamul Apidermaliv. L-am vazut la Suzana si m-a cucerit. Voi reveni si cu partea a 2-a de ingrijire a buzelor, de data aceasta cu ce avem la indemana prin casa .
Nu uitati ca asteptam cu drag comentariile si intrebarile voastre.
Kisses ^_^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu