29 ianuarie 2012

Kiko Stick Eyeshadow

La ultima mea vizita in Italia, desi nu am stat prea bine cu banutii, nu m-am putut abtine sa nu imi iau ceva de la Kiko. Initial, vroiam sa recumpar un mono intr-o culoare fantastica de orange pe care l-am facut bucati dar nu l-am gasit. Ori am fost eu chioara. Si de nervi, am zis ca imi iau altceva. Am ajuns la stickuri, care erau in culori foooarte frumoase si m-am oprit la un maro sidefat (nr. 05) din mai multe motive: machiajul meu de zi cu zi nu e chiar colorat, la birou incerc pe cat posibil sa nu exagerez si mi s-a parut o varianta buna pentru un machiaj facut in graba. (pac-pac, dau cu el pe pleoapa, il intind putin cu degetul spre arcada, dau cu un creion maro in coltul exterior, rimel and i`m done!).
Ei spun ca rezista 8h.. Adevarul este ca la putin timp dupa aplicare se usuca si nu se mai ia prea usor. Nu se aduna in pliuri, il folosesc aproape la fiecare machiaj si ca drept dovada, in postul antetior l-am folosit pe pleoapa inferioara si se vede smecherie, asa e?
A costat 3 euro si isi merita toti banii! Daca aveti ocazia vreodata, vi le recomand! Abia astept sa imi iau si pe alte nuante!
IMG_4788_Lucian_Prejbeanu_2012IMG_4789_Lucian_Prejbeanu_2012IMG_4790_Lucian_Prejbeanu_2012IMG_4796_Lucian_Prejbeanu_2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu