29 iulie 2012

Cumparaturi DM si altii


De 2 saptamani s-a deschis si in Craiova un mult asteptat magazin DM. Dupa ce in prima saptamana nu am avut timp, saptamana asta dupa operatie am zis sa ma duc cu fetele sa dam o raita si pe acolo.
Magazinul este inca la inceput si nu am gasit unele produse pe care mi le doream, in schimb angajatii de acolo au fost foarte draguti si mi-au zis sa am rabdare, pentru ca in saptamanile urmatoare vor mai diversifica marfa. Poti sa gasesti totusi destul de multe produse simpatice, de calitate si la preturi rezonabile.
Eu m-am ales cu urmatoarele:
prod balea
-gel de dus cu mango si vanilie in editie limitata Balea. Miroase absolut delicios. Desi aveam inca vreo 5 geluri de dus neincepute acasa, nu m-am putut abtine.
-deodorant mini Balea. Nu cred ca trebuie sa spun cat de folositor este sa ai un asemena produs dupa tine. In plus, este perfect pentru o plecare de cateva zile.
-demachiantul bifazic de la Balea. Dupa ce mi-am patat niste blugi cu fond de ten rezistent la transfer, mi-a fost recomandat cu succesc de catre Cristina. Acum arata ca noi.
-emulsie antivergeturi de la Cosmetic Plant. Cam am probleme cu vergeturile in zone aiurea asa ca am decis sa incerc acest produs in incercarea de a le limita raspandirea.
-servetele mici si simpatice. Am pozat doar unul din cele 6 pachete din set. Mi se pare perfect pentru plicuri iar pretul tin minte ca a fost rezonabil.

Aseara, cu ocazia unei nopti de reduceri la Electrputere Mall mi-am achizitonat 2 din produsele la care visam de ceva timp, insa nu gaseam ragazul in care sa ajung. Asa ca am profitat de noaptea reducerilor (care erau cam inexistente) si am plecat cu gasca “la vanatoare”.
botine new look_MG_5667
floare H&M
Botinele sunt de la New Look si au fost 70 de lei la reduceri.(nu e cea mai reusita poza, si sunt facute putin in graba)
Creceii sunt H&M (20), la fel si floarea care imi place super super mult, atat culoarea cat si materialul din care este realizata (8 lei).
Cam astea sunt cumparaturile de saptamana asta. Voi ce va mai luati vara asta? Ce reduceri va tenteaza?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu