6 august 2012

Un fond de ten jucaus- review


         Da, este vorba de Joviale, ultimul produs care primeste un review cu putina intarziere, in urma campaniei Trender si Ivatherm.
Este vorba de fondul de ten Joviale,cel de-al doilea produs de acest gen  pe care il folosesc, dupa Aerateint.
Eu mi-am ales, cu strangere de inima nuanta 02. Din ce gaseam pe net nu imi puteam da seama daca este potrivit pentru mine sau nu. Fiind foarte alba oscilam intre 01 si 02, insa cum am mai patit-o cu un fond de ten sa-l iau prea deschis si sa aduc a fantoma, am zis sa risc. Si bine am facut, culoarea mi se potriveste perfect.
Ce am mai observat pe pielea mea, este, ca desi tenul meu este gras, fondurile de ten de acest gen merg de minune. Nu imi incarca excesiv tenul si arata natural chiar daca sunt recomandate pentru tenul uscat. Si nu sunt singura cu aceasta parere. Daca va tenteaza sa-l achizitionati si va aflati in situatia mea, cereti mai intai o mostra si stabiliti si voi daca va este potrivit sau nu.
         Din ce am observat, Joviale are o putere de acoperire destul de mare. Nu am multe semne, alunite, cosuri, insa cele existente au fost acoperite aproape in totalitate. Imi place sa il aplic cu degetele si eventual sa fac retusuri cu F80 de la Sigma. Am nevoie de o cantitate foarte mica, circa jumatate de pompita, pentru a acoperi intreaga fata. Este nevoie totusi de o precizare, o data pus pe ten trebuie intins foarte foarte repede pentru a intra unform in piele si pentru a nu ramane surplus. Cam acesta este si motivul pentru care prefer sa folosesc degetele.
       Aspectul este unul pudrat si catifelat cumva. Avand in vedere ca are factor de protectie 15 ( un mare plus pentru asta) nu l-am folosit niciodata fara pudra (minerala in cazul meu). In aceste conditii, arata foarte bine in poze ( cele cateva pe care le am de la o nunta) si rezistenta este una sporita.
Personal, mi se pare ideal pentru purtatul zilnic, insa nu vara, sau cand e excesiv de cald. O singura data l-am folosit asa si mi se parea ca sunt din alt peisaj. Nu mi se intindea neam si mi se parea ca arata ciudat. O fi si vina tenului, nu zic nu, insa il pastrez momentan pentru seara.
       Alte aspecte demne de mentionat ar fi ambalajul prevazut cu pompita, ceea ce face posibila dozarea produsului in functie de necesitati, dar si pretul de 71 de lei. Daca sunteti eleve sau studente poate fi cam greu accesibil, insa o data achizitionat veti vedea ca isi merita toti banii.
       Va las cu cateva pozute cu cu completarea ca pozele cu el pe ten vor aparea undeva in week-end, atunci cad va avea cine sa-mi faca poze si cand sper eu ca va fi mai racoare.
jovialejoviale pompitajoviale sticla

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu