19 mai 2011

Skincare routine- Aetana's version

Suzana si-a prezentat deja rutina zilnica de curatare si cred ca a venit momentul sa o public si eu, poate poate ii dau cuiva vreo idee.
 In general am am o piele care indura destul de multe. Tenul este in general destul de gras si singurul care pune din cand in cand probleme este nasul, care se descuameaza in 1000 de bucatele si caruia nu prea ai ce sa-i faci. De obicei este ok, dar uneori daca aplic fond de ten pe el, arata cam ciudat.
Asadar, produsele sunt urmatoarele:
Nu sunt foarte multe (am vazut fete care folosesc de 2 ori mai multe), dar nici foarte putine, numai bine dupa parerea mea

Curatarea  o fac fie cu gelul spumant antibacterian de la Gerovital Plant, atunci cand nu am machiaj pe fata, fie cu Laptele vitaminizant demachiant de la acelasi producator si despre care s-a vorbit atat in blogosfera. Daca despre primul am o parere destul de bine formata, il folosesc de mai bine de un an cred si imi place destul de mult, despre al doilea nu stiu ce sa zic, astept sa il mai folosesc si poate voi reveni cu o parere.
De 2 ori pe saptamana folosesc si crema gommage de la Cosmetic Plant despre care am scris aici 

Tonifierea o fac cu apa termala de la Vichy, am primit varianta micuta impreuna cu fondul de ten si sincera sa fiu mi se pare foarte misto. Poate nu voi cumpara varianta mare dupa ce se termina, dar pe cea mica mai mult ca sigur o voi achizitiona.

Hidratarea este o misiune ce ii revine cremei vitaminizante de la Cosmetic Plant, pe care o folosesc de asta iarna cred. La aplicare este nevoie de destul de putin produs asa ca acum sunt doar trecuta de jumatatea cutiei.
Crema de ochi dupa cum ati vazut nu folosesc, ma gandesc tot la cea de la Cosmetic Plant care este atat de laudata, dar momentan nu ma grabesc in privinta asta.

O sa incerc sa caut prin haosul de nedescris al carnetelelor mele si sa gasesc si retetele de masti, care fac si ele parte din ingrijirea saptamanala a tenului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu