6 iulie 2011

Sezonul concediilor & promotia Dove

Incepe sa se risipeasca lenea si usor usor ma reapuc de treaba. Fiind vara am zis sa vorbesc despre ceva ce ne place la nebunie si anume concedii :D. Nu stiu altele cum sunt dar eu sunt mega entuziasmata si sa plec 2 zile undeva numai sa plec. Iar daca plec am bagaje. Consider ca pe de-o parte sunt destul de norocoasa pentru strictul necesar incape intr-un rucsac(de dimensiuni variabile intr-adevar, in functie de durata).
Asadar, pentru ingrijirea fetei am ales sa imi strang cosmetice "travel size". Din pacate la noi nu se prea gasesc decat la promotii sau ca cine stie ce mostre, insa in afara, cel putin in dm-uri au o gramada de astfel de produse, pe alese.
Continutul arata cam asa :
Cu exceptia cremei Nivea, toate sunt luate de la noi, in schimb pot fi inlocuite cu mostre de creme care se gasesc destul de usor. Ce imi place cel mai mult este ca ocupa putin loc atunci cand sunt chitite. Incap chiar si intr-o geanta de plaja.
Pentru corp singura varianta este sa iei produsele in varianta normala, desi uneori am mai vazut ca se ofera si geluri de dus si au aparut si niste deodorante, dar eu una nu am incercat.
Si acum daca tot am ajuns la produsele de corp, va arat ce am lat de la Sensiblu, si anume produsele oferite de Dove. Sincera sa fiu mult timp am crezut ca e o minciunica, pentru ca cele de la farmacie imi tot ziceau ca nu au, chiar daca era inca valabila promotia. Totusi, chiar daca a expirat pe 3, fetele acum impart, e o aiureala totala. Ce trebuie sa recunosc insa, este ca produsele miros divin, ca toate produsele dove, si cred ca le voi tine si pe ele pentru cand plec vara asta ^_^

Un comentariu:

  1. Vai ce vreau sa ajung si eu la SensiBlu sa imi iau produsele Dove. :-L Sunt suparata ca nu aveau cand am fost eu si acum, abia dupa ce a expirat data promotiei sa aflu ca le impart..

    RăspundețiȘtergere