3 decembrie 2011

Blog award

Am primit un premiu in blogosfera de la  2 fete cucuiete de la Karina si Toxic Cupcake, The Versatile Blogger, premiu ce nu poate decat sa ma bucure. In mod normal el ar avea 2 parti, una in care spun 7 lucruri despre mine si inca una in care dau mai departe catre 15 bloguri. Nu voi face decat partea 1 pentru ca majoritatea fetelor care-mi plac l-au primit deja asa ca nu o luam de la capat .






And here I go:
1. sunt o zapacita si jumatate, chiar daca am 22 de ani, simt ca nu am ajuns sa cunosc multe lucruri necesare
2.as vrea sa vad toate coltisoarele lumii asteia. Sa am un prieten/o prietena apropiata cu care sa ma urc aiurea in tren si dusa sa fiu
3. imi place sa am prietenii aproape. Abia astept sa ma mut sigura ca sa poata sta toata ziua pe capul meu
4. sunt foarte introvertita, cum am ajuns sa fiu asa sociabila nu am nici cea mai mica idee
5. ador cainii insa imi este cam frica de cei vagabonzi
6.oricat de mult mi-ar place culorile, imi place sa ma imbrac in negru si as prefera ca parul sa fie cel colorat
7.in general imi place tot ce tine tatuaje si piercienguri, insa pana acum am fost cuminte.

Cam astea sunt. Zic eu ca sunt reprezentative, dar parca tind sa cred ca nu spun totusi mare lucru, in fine pentru analiza psihologica amanuntita va trebui sa mai asteptati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu