7 iulie 2012

5 utilizari ale apei termale Ivatherm


Dupa cum bine stiti acum 2 saptamani am primit pachetul Ivatherm. Atat eu cat si Suzana am primit cate un flacon de 100 de ml cu apa termala. Fiind vara mi se pare ca el are intaietate in fata cremei anticelulitice si a fondului de ten pe care le-am mai primit eu.
_MG_5640
1. In rutina de zi cu zi. Intre gelul de curatare si crema aplic un puf de apa termala pe post de toner. Astept sa se ususce si aplic crema hidratanta si apoi cea de protectie soara. Imi place aspectul pielii, mat si frumos.
2.La machiat. De cand cu problema de la ochi evit sa ma machiez, insa imi place sa am tenul cat mai frumos atunci cand ies cu prietenii in oras. Aplic putina apa termala pe pensula inainte de aplicarea fondului de ten. Se intinde mult mai bine si in plus nu absoarbe o cantitate asa mare de produs. Dupa ce am aplicat fond de ten pudra si blush mai dau un puf pentru a fixa machiajul.
3. Dupa soare. Imediat ce vin de la strand am o regula sfanta. Dus, apa termala si multa crema hidratanta. Am o piele foarte sensibila si de anul trecut de cand mi-am ars fata in aprilie m-am lecuit.
4.Dupa epilat. Daca tot vorbim de calmare, un alt moment in care avem nevoie de un produs cu astfel de proprietati este dupa epilat. In anotimpurile calde folosesc apa termana si isi face treaba de minune.
5.Improspatare. Termometrele mai au putin si iau foc, motiv pentru care iau in geanta tubul de apa termala, pentru momentele in care simt ca pur si simplu ma topesc. Daca mai apuca sa stea si la frigider, cu atat mai bine.
Cam acesta este obiceiul meu de consum al apei termale. Aveti in vedere ca orice apa termala poate fi folosita asa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu