17 august 2012

Glittery friday


Puteti citi acest post si multe altele pe noul nostru site: www.crazystuff.ro.





Asa cum poate ati mai vazut, astazi este glittery friday, ziua in care ne-am facut de cap cu sclipiciul pe unghii :D
Unghille mele le vedeti mai jos si nu uitati sa le vizitati si pe celelalte fete.

 Baza este un corai de la Kallos pe care l-am matifiat si peste care am aplicat cu buretelul circa 5 straturi de auriu de la Gabrini. Am stricat putin unghia mica dar nu a mai fost chip sa fie reparata.

Si fetele:
MiuMiu , Theo, JustAnAngel, Ionny, Cristina, Sudessa, Anca , Adina, Diana , Minie Angel, Blossom, Pearly Peach , Alina Anghel, Adina, Cossa, Alexantza, Laura , Alesya, Lauren, Arriana, Ana, Miha.ela, Valentina Bucur, Little Beauty Bag, CalalliNails, LaLu, Juliet, Daria , Madalina, Fredorva

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu