16 septembrie 2012

Hippie?


Puteti citi acest post si multe altele pe noul nostru site: www.crazystuff.ro.





Sa va zic…
Acum 2-3 saptamani am primit cadou o bentita tare simpatica, de la Carla (you know, one of my best friends :D). M-am tot uitat eu la ea si m-am tot gandit cum as putea sa o port si am gasit vreo 2-3 idei simpatice dar nu am materializat decat una :))
De ceva vreme ma tot uitam la niste cercei cu pene pe care ii tot mutam dintr- o parte in alta ca sa nu rup penele si tot nu gaseam la ce sa ii asortez. Dupa ce am prins mania fustelor lungi si a cerceilor cu pene, am zis e clar, trebe sa fac ceva hippie!
N-am plecat in lume cu dubita si nici n-am dormit pe plaje dar am combinat cerceii aia simpatici cu bentita la un machiaj simplut.
Here you go!
HippieStyle_5HippieStyle_18HippieStyle_3

Si varianta fashionista :)) Cu fata pregatita de poze :D (needitata asa cum trebuie inca)HippieStyle_12

Haideti, marturisiti, ce fantezii obraznice cu accesorii aveti? :)) Desigur, ma refer la idei legate de asortat, combinat, samd you naughty-naughty girls!
Pentru sugestii, informatii si orice alte intrebari, ne puteti contacta si pe adresa de mail: crazystuff.blog@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu