5 mai 2011

Chestii

Hello, gagicile!
Stiti pozele alea cu care ma laudam in postul trecut? :)) Well, nu am apucat sa umblu la ele deloc :"> Shame on me.
Anyways, azi am fost extrem de profi, mi-am depus juramantul si abia astept sa intru in paine cum trebuie. (Sooo excited!!). Ma mir cum de nu incurcai niciun cuvant :))
In alta ordine de idei, aseara am vazut ultimul episod din Medium. Bai si ma luase asa o jale.. Si ma tot ascundeam de sora-mea sa nu vada ca bocesc patetic la filme.. Si parca nu imi vine sa cred ca gata, s-a terminat serialul.. Nu eram un fan inrait, dar il urmaream cu placere.. Si am facut asta in ultimii... nu stiu, sa zicem 3 ani? Ca atunci am aflat de el.
Dar trecand peste, inca un serial pe care nu mai trebuie sa il urmaresc, deci, automat, mai putin timp de pierdut. Asta in caz ca nu dau de altul care sa ma tina ocupata inca 3-4 ani de acum incolo :)))


Cheers!

4 comentarii:

  1. Hei,felicitaaari! EU nici nu stiam de avocatura,examen admis...pe ce lume traiesc oare? Felictari! Sa ai noroc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai nu prea am facut mare tam-tam pe tema asta :)) Dar sunt entuziasmata acum :D
    Si noi oricum nu ne-am mai vazut de FOARTE mult timp :))
    Multumesc frumos :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma uit si eu la Medium,sunt pe la sezonul 5.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sezonul 3 cred, 4, nu mai stiu exact, a fost cel mai trist.. Perioada in care Devalos a fost demis din functia de procuror si Allison nu mai avea de lucru.. Deprimant sezon :)) Oricum, serialul chiar e frumos si merita vazut. Asa ca, vizionare placuta in continuare!

    RăspundețiȘtergere