29 mai 2011

Zile dulci pentru noi...

Nu am apucat sa scriu (Aetana a facut-o, eu sunt mai lenesa din fire), dar am primit din partea Complexului Apicol Veceslav Harnaj, 2 colete dulci-dulci!. Noi suntem fete cuminti, ne bucuram de tot foarte tare, mai ales ca acestea sunt primele produse pe care le primim la testare. 
Vorbind strict din punctul meu de vedere (Aetana si l-a expus pe al ei), m-am bucurat foarte mult ca au ajuns intregi, pentru ca m-am cam speriat cand am auzit fiolele lovindu-se una de alta si am crezut ca sunt toate cioburi in colet. 
Dar, produsele erau ambalte atent si au ajuns in perfecta stare. 
Ca toate bloggeritele, am primit si eu o crema de fata Apidermaliv, un borcanel cu miere cu laptisor de matca de 250 gr si un pachet de Laptisor de matca liofilizat.


Cu cel din urma, inca nu m-am hotarat daca sa fac eu sau nu cura. Ma tenteaza, dar sunt intr-o mica batalie de a mai da jos 2 kg si mi-e ca imi va da pofta mare de mancare. 
Mierea, este absolut delicioasa! Eu iubesc mierea de mai... Si cu toate ca de cele mai multe ori o pun in limonada, de data asta o sa o savurez fie pe paine prajita, fie simpla, fie in iaurt (pff.. delicios!). 
Crema deja am inceput sa o folosesc, dar inca nu am o parere formata asa ca va voi da detalii atunci cand voi fi in masura. 
Ca un sneak peak asa, eu am avut tenul foarte uscat iarna asta (nu am idee cauza) si cu toate ca am incercat diverse metode naturiste ca sa zic asa, gen masca de fata cu miere, masca de fata cu smantana grasa, masca de fata cu ulei de masline si miere samd, demachiat cu ulei de masline, etc, nu mi se remedia deloc problema. Am scapat folosind crema hidratanta cu galbenele si de la Cosmetic Plant. De asta, vroiam sa spun ca mie imi plac cremele grase, nu ma deranjeaza sa astept sa imi intre in piele, sa masez mai mult samd. 
Pentru inceput, tot ce pot sa spun e ca imi place. 

Buun. Si pentru ca am un noroc chior, efectiv, la unele chestii, am castigat un set de produse de la Veceslav Harnaj, pe fagina lor de facebook. Acum 2 zile mi-a venit si coletul, dar nu am apucat sa fac poze (cele din postul asta sunt facute acum o saptamana :)) ). Am primit: Apidermin - sapun lichid cu laptisor de matca, Apidermin sampon cu laptisor de matca (100 % natural si fara coloranti sau conservanti ), o crema Apidermin lux si inca o crema Apidermaliv, ca doar stiti bine, ea este vedeta acestei campanii.
Am folosit sapunul, miroase foarte-foarte frumos si imi place cum imi lasa pielea mainilor. Dar dupa o zi, nu pot spune ca mi-am format o parere.
Asa ca, intr-o saptamana, poate chiar doua, o sa va spun amanuntit ce mi-a placut si ce nu (daca e cazul).
Daca pana una alta, va tenteaza si pe voi produsele, puteti arunca o privire aici

Cheers, girls!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu