7 iunie 2011

Un nou giveaway

Asa cum am mai spus, vom incerca sa avem in permanenta un giveaway. Suntem mici, suntem la inceput, inca mai avem sa ne punem noi la punct cu multe lucruri,motiv pentru care premiile nu vor fi substantiale.
Asadar, premiul de saptamana asta este un ruj Stila, nuanta 03, Melissa.

Pentru a putea participa trebuie sa indepliniti urmatoarele conditii:
-sa dati like paginii de Facebook
-sa dati share fie acestui post fie celui care o sa apara pe Facebook
-sa va asigurati ca aveti profilul vizibil pentru ca noi sa putem sa verificam :D
-sa ne lasati un comentariu cu numele cu care va inscrieti

Concursul tine pana pe data de 14 si pe 15 alegem castigatorul cu ajutorul siteului random.org . o sa incerc sa ma interesez cum se poate inregistra extragerea pentru ca ne dorim sa avem concursuri cat mai transparente, sper numai sa reusesc, de obicei sunt cam anti-tehnica eu.
XOXO


P.S. rujul nu este folosit, insa l-am desfacut pentru ca eram mai mult decat curioasa care este culoarea.
P.P.S concursul nu este sponsorizat, rujul l-am primit eu la o comanda de pe strawberrynet.com

16 comentarii:

  1. Buna, te urmaresc prin GFC cu numele CristinaT iar pe facebook cu Cristina Tacaciu.La cat maimulte giveaway-uri :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!
    GFC& Faceook: Georgiana Mirela
    Share: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002417915539&sk=wall

    RăspundețiȘtergere
  3. Ingerash Dulce8 iunie 2011 la 14:54

    Buna!Am dat like cu numele de Ingerash Dulce.

    RăspundețiȘtergere
  4. buna, am dat like cu numele Rotaru Monica!!! Bafta tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  5. buna, am dat like cu numele de Bia Szilagyi. :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. buna , am dat like cu numele de Eva Hossu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Rog fetele care au profilul invizibil sa remedieze situatia, ca sa putem vedea daca ati dat share la link pe facebook.
    Multumim!!

    RăspundețiȘtergere
  8. like: ema andreea. am dat acum ca profilul sa fie vizibil pt toate lumea. sper ca e ok ;* pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. buna :*
    am dat like: Alexandra Circiu
    si share: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=183700248354731&id=1524934852

    Pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  10. hello!
    GFC: Anamaria T
    email : ana_maria4all@yahoo.com
    FB: Ana Maria
    am postat aici http://www.facebook.com/profile.php?id=1807093147#!/profile.php?id=1807093147
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. Whisper of Secret! Se stieeeee :)))) E culoarea mea favorita! Sper sa ies la random :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Am dat like ca Loredana Stef.

    RăspundețiȘtergere