18 iunie 2011

Lene mare...

Ma tot gandesc de cateva zile cum sa fac sa imi fac timp sa mai realizez un machiaj pe care sa il si fotografiez. La mine e o intreaga poveste. Machiatul mai e cum mai e, dar sa fac poze... Pff.. Imi e asa pe dos.. Trebuie sa iau aparatul, sa ii pun telecomanda, sa il asez cumva sa stea si sa ma prinda in cadru, la inaltimea potrivita, sa pun blitzu` pe langa samd. Dupa da-i teste, sa vezi daca ies pozele ok, ba sa nu fie arse, ba sa nu fie negre.. Plus ca pana le descarc, pana le aranjez nitel in PS atat cat ma pricep eu.. Pfoai, o intreaga poveste!
Dar, nu am stat degeaba astazi!
Desi m-am trezit tarziu :D am fugit la sala cu Aetana, ne-am facut de cap acolo o ora, dupa care am intrat juma` de ora la sauna. Am plecat pe-un norisor, asa, mega fit & slim :)))
Dupa care, carand dupa mine artileria grea (truse de make-up si alte ustensile:)) ) am fost sa o machiez pe Crina, pentru un eveniment in seara asta. A iesit foarte simpatic machiajul, iar ei ii statea super!
Cum momentan e plecata, o sa o rog sa imi trimita pozele pe care le-am facut cu aparatul ei.
Pe seara bagam un suc la o terasa, unde o sa ii inmanez premiul Adelei (crema Apidermaliv), maine daca e frumos, poate mergem la piscina. Doamne, abia astept sa ma balacesc!

Va doresc un week-end placut!

2 comentarii:

  1. La faza cu aparatul te inteleg perfect,cu machiatul este cat de cat ok,ma mai enervez ca nu-mi iese ce vreau si stric tot..dar cand vad ca nu ies ok pozele si zici ca-s d..q in persoana,ma iau toti nervii:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Hehe... De cate ori nu mi s-a intamplat sa am in minte un machiaj, in oglinda sa mi se para ok iar in poze sa realizez ca e oribil :)))

    RăspundețiȘtergere