1 iunie 2011

CraiovaForum Party + ......

Ohai!

Sunt nitel speriata dar si incantata, maine am primul proces. :))
In ultimele zile am alergat ca un om fara cap, dar asta este.. birocratia ne mananca tot timpul si tot fara rezolvare.
Sunt itele cam incurcate, ieri aflasem ca mi se amanase, azi aflai ca de fapt... nu se amanase. Greseli strecurate care te induc in eroare, iti mananca timpul si nervii. Dar, ma gandesc ca ar trebui sa ma obisnuiesc.
Saptamana asta pentru mine a fost foarte aglomerata, maine proces, vineri am drum la Bucuresti (era cat pe ce sa fiu si azi la Bucuresti), sambata e petrecerea sezonului, CraiovaForum implineste 7 ani si ne fac cinste cu o multime de premii.
Apropos d easta.. Pentru ca am zis sa fie si mai multe premii, am hotarat sa oferim si noi ceva mic, la care zicem ca ne pricepem nitel. Despre ce e vorba? La meet, fotografii de la Craiova Forum Media vor alege o fata dintre cele prezente (e strict decizia lor), pentru o sedinta foto gratuita. Si  cine credeti ca va oferi partea de make-up??? Well.. US!
Pentru cei care nu stiu, petrecerile CraiovaForum au devenit renumite, cea din urma la care am luat parte fiind CraiovaForum Halloween Party. Al 3-lea Halloween party consecutiv! Si a fost din ce in ce mai bine si mai distractiv!
Daca sunteti curiosi sa vedeti poze de la party-uri, uitati 2008 si 2009. Au mai fost petreceri la piscina, petreceri cu spuma, anul asta va fi cu bere si mici!
Sa curga bereaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ca tot o sa fie moka..




4 comentarii:

  1. Bumtzi Bumtzi Bumtzi Bumtzi Bumtzi Bumtzi Bumtzi Bumtzi Bumtzi Bumtzi Bumtzi Bumtzi

    Barmaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!!!! Hai cu ma-ta!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Unde`s... "feteleeeeeeeeeeeeee"???? Aduceti "feteleeeee"!!!!
    (varianta cenzurata ca sunt o lady si nu-mi permit!)

    RăspundețiȘtergere
  3. mici, pepeni, struguri, gagicute frumoase, Jiu langa, inghetaturi, suc...ne distram :))

    RăspundețiȘtergere