22 iunie 2011

Day to Night - (Transformation) - Step by Step!

Hello.
Azi mi-am facut timp sa realizez cateva machiaje si sa fac si pozne. Nu mi-a trecut prin minte sa ma fotografiez la fiecare pas pana abia la al... 3-lea machiaj cred :)) Asa ca momentan, acesta este singurul make-up cu tutorial.
E vorba de un machiaj de zi, natural, simplu, perfect pentru oricine. Iar apoi, cu minim de efort, va arat cum sa transformati acest look de zi intr-un look de seara, fara sa fie nevoie de multe produse.
So, here it is(imi cer scuze daca unele poze nu sunt focalizate unde ar trebui - singura ma descurc mai greu):
In prealabil, am folosit fondul de ten preferat si pudra, deci tenul este pregatit. Si am aplicat baza de machiaj de la Elf.
1. Alegem culorile pe care vrem sa le folosim. Eu am un quad de la Carlo di Roma.
2. Cu o pensula pentru aplicarea fardului, aplicam pe pleoapa mobila nuanta cea mai deschisa, asa:
3. Cu o pensula subtire aplicam nuanta cea mai inchisa din quad in felul urmator:
4. Blenduim:
Pana acum, ar trebui sa arate cam asa:
5. Cu pensula de blending, aplicam nuanta portocalie putin deasupra maroului:
6. Aplicam putin din aceeasi nuanta si pe pleoapa inferioara, la baza genelor, cat si in coltul interior, pentru luminozitate.
7. Aplicam prima nuanta deschisa folosita sub sprancene cu o pensula plata.
8. Conturam cu un creion dermatograf maro:
9. Aplicam rimelul preferat.
10. Conturam sprancenele, aplicam blush si un ruj intr-o nuanta deschisa, placuta si...
Am terminat!


Ca sa il transformam intr-un look de seara, folosim un fard negru sidefat in coltul exterior si pe linia maroului anterior.
Apoi blenduim bine si va iesi cam asa:
In coltul exterior aplicam un fard sifefat alb, schimbam culoarea rujului ( de preferat sa il aplicati cum trebuie, nu ca mine :)) ) si gata! Suntem gata de party!


Nu suntem perfecte, e clar, speram sa ne perfectionam in timp.


Daca aveti sugestii, idei, intrebari, nu ezitati sa ne contactati!
C`ya!

PS: NU UITATI DE CONCURS. Mai aveti la dispozitie 3 zile pentru a va inscrie!

8 comentarii:

  1. hey , tie chiar nu tie somn , a iesit interesanta postarea }{

    RăspundețiȘtergere
  2. Heh. Asa, ca un prim step by step cu greselile de rigoare :))
    Acum ma duc la somn.. Nu mai avusei rabdare sa astept pana maine sa postez. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. faorte fain,,,,si eu ma folosesc cam de aceeasi tehnica uneori, schimbarea dintr-un daily look in unul mai dramatic.

    RăspundețiȘtergere
  4. OMFG I'll definitively try this on Friday

    RăspundețiȘtergere
  5. ce ten frumooos ai. ai folosit un pic de ps? arata tare bine!! esti ca o papusica :D pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. @unika: E o metoda foarte simpla, asa e?
    @Lucian Prejbeanu: Desigur, se rezolva, ma ofer chiar eu sa te aranjez! :*
    @Anamaria: Multumesc!
    @Miu Miu: Nu am tenul chiar asa frumos. Am folosit PS, destul de putin, decat pentru piele. In rest, am mai taiat din poza. O sa pun si poze needitate pe blog ca sa vada fetele ca nu arat chiar ca in poze.

    RăspundețiȘtergere
  7. Uh nice! o sa incerc si eu vineri :> DAR nu am pensule :((

    RăspundețiȘtergere