23 iunie 2011

Ce concursuri mai sunt prin blogosfera de beauty....

Pai sa vedem...
Primul care imi pica in mana este cel organizat de Miu Miu, care ofera o pensula Sigma E25. Deadline: 24 iunie.
Apoi, avem inca o pensula E25 pe care o ofera Anna, aici.
Valentina Bucur are si ea o pensula E25, ca sa va inscrieti click aici. Aveti timp pana pe 9 iulie.
Ana, pe blogul ei are 2 premii foarte simpatice, detalii aici. Deadline: 10 iulie.

Gya are pe blogul ei un giveaway interesant. Detalii aici. Deadline: 30 iunie.
Urban Princess si un Giveaway Sigma, aici. Deadline: 30 iunie.
Iulia are in desfasurare un giveaway cu oje crackle!! Suna bine, nu? Detalii aici. Deadline: 4 iulie.
Bafta celor care se vor inscrie!!

4 comentarii:

  1. Ori nu apas eu unde trebuie,ori ai gresit link-ul la oje:D :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Incearca acum din nou.
    E tarziu, imi cer scuze :D

    RăspundețiȘtergere
  3. buna!
    am vazut ca ai postat despre giveaway-ul meu, dar nu-mi apari ca ma urmaresti prin GFC in mod public si nici nu-mi apari pe paginile mele cum ca mi-ai fi dat like. rezolva problema asta pana se termina concusul, ca e pacat sa te descalific... anunta-ma cand ai rezolvat :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu iti dadusem follow. Mii de scuze, neintentionata greseala! fixed it.

    RăspundețiȘtergere