6 iunie 2011

And the winner is......

Concursul a luat sfarsit, iar castigatoarea este Adela Mihaela pe care o asteptam sa ia legatura cu noi. Avand in vedere ca a fost primul giveaway eu una sunt multumita si sper ca fetele care nu au castigat sa nu fie suparate pentru ca planuim noi concursuri din ce in ce mai interesante (speram noi).

Daca tot am facut acest post imi cer scuze pentru lipsa de activitate din ultima vreme dar amandoua avem foarte multa treaba. Eu sunt in mijlocul sesiunii si urmeaza licenta, iar Suzana este la inceput de job. Speram ca in maxim 2 saptamani sa ne punem pe picioare si sa incepem sa postam intensiv. Mai trebuie sa facem sedinta foto cu castigatoarea de la meet-ul CraiovaForum si cum am mai spus, sa cautam noi premii pentru voi.

Pana una alta cam astea sunt noutatile, va dorim examene placute, servici usor si bronz uniform in functie de ce faceti in perioada asta.
XOXO

Un comentariu: