26 iunie 2011

Inspirational (lots of pics)

Daca tot intrai in febra postarilor, ma gandii ca poate ma prinde cumva lenea dupa si nu mai apuc sa postez ultimul machiaj ramas nepostat :))
Asa ca, nu stiu de unde m-am inspirat.. Ah, ba da. Mi-a venit ideea pe parcurs. Nu stiam la inceput ce sa fac si mi-a veni asa.. Treptat, treptat, in timp ce purtam un prosop pe cap pentru ca doar ce imi spalasem pleata si am zis sa fiu mai cool si sa fac pictorial uncut :))
Oricum, ca o prima impresie, pot sa spun ca eu personal observ diferenta de tehnica intre ultimele machiaje si primele, datorita pensulelor achizitionate in ultima vreme.
De la cer la pamant as putea spune.
Va las sa va delectati si astept critici :D Daca sunt.
Ah, am facut poze si "in timp ce", deci va puteti inspira daca vreti sa realizati ceva asemanator. Inca nu m-am obisnuit sa pozez "step by step".
PS: Da, pielea mea nu arata chiar asa, este putin PS, dar dupa cum se vede si in poze, nu am umblat la nimic altceva, asa cum nu umblu nici in alte poze. Asa mi-a iesit machiajul, asa il arat. Am galben insirat aiurea, am uitat sa sterg particulele de fard negru picate in ultima poza.. si am preferat sa le las, ca sa intelegeti ca perfectiunea e mai greu de atins si greselile sunt omenesti.
Desigur, cu un betisor de urechi se pot rezolva multe probleme.
;)









7 comentarii:

  1. Interesant, imi plac culorile de vara asa :)

    P.S Te invit la Giveaway-ul meu Sigma:* http://ale-fashion-xo.blogspot.com/2011/06/giveaway-sigma.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa, si? /:) Got a problem with it?

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumos e,o sa incerc si eu sa-l fac,sper ca sa fie la fel de pigmentate si culorile mele:(.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Amelia, ies pigmentate daca folosesti primer sau o baza alba (gen.. creion ada alb :)) )

    RăspundețiȘtergere