4 iunie 2011

Party CVF si urmeaza... After party

A fost o zi mega aglomerata, distractiva, si tot ce mai vreti voi. Si desi sunt in picioare de la ora 8 si am avut platforme de ..13 cm mai bine de 9 ore, ma simt foarte extraordinar. Sunt nitel obosita, cred ca si Aetana este, dar a fost un mega party si urmeaza continuarea, afert party-ul. Nu am timp sa scriu, daca vreti sa vedeti ce zice lumea, va las link-ul de pe forum.
Concursurile au fost mega tari, premiile pe masura. Desi.. eu am ramas fara mouse-ul si mousepadu` broscuta... Cineva mi l-a sterpelit. Urat!


Revenim cu poze si alte impresii.
Tre` sa ma gatesc de party in club. Un fel de Bumtzi!! Bumtzi!!! Bumtzi!!



Ca un later edit de a 2-a zi, after-partyul a fost si el fun. Ne-am bantuit, am baut, am schimbat locatiile, unii din noi la 3 faceau comanda de mancare, dar vorba aia, metabolismul le permite, iar acum suferim. Traiasca totusi ochelarii de soare :D ^_^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu