27 noiembrie 2011

Dove Experience

Va spuneam in postul anterior ca am avut parte de niste zile incredibile si azi o sa va explic mai pe indelete ce s-a intamplat in ultima perioada, structurat in doua parti ca sa nu va plictisesc cu o postare kilometrica.

Am avut cateva saptamani mai grele, am cazut intr-o mica depresie, fara chef de nimic si toate cele si ma bucur ca in sfarsit mi-am revenit, sincer, in mare parte datorita ultimelor zile extrem de frumoase.
Acum ceva timp am participat pe pagina de facebook Dove la un concurs numit: "Fii creativa cu parul tau, Dove are grija de el!".
Nu stiam exact in ce consta premiile si din acest motiv probabil am fost cu atat mai surpinsa cand am primit mailul in care mi se spunea "Ambasadoare Dove Hair". Desigur, nu aveam nici cea mai mica idee despre ce e vorba dar ma multumeam cu faptul ca suna pompos. Apoi, am primit un telefon prin care am fost invitata la un eveniment Dove (la care au fost invitate toate cele 15 ambasadoare alese) ce urma sa se desfasoare in Bucuresti la Crowne Plaza, unde ni se promitea o zi de neuitat.
 Nu stiam exact ce sa fac, transportul nu era asigurat si ma tot intrebam daca o sa se merite sau nu. Apoi, gandindu-ma mai bine am zis: "Hell, i`m going!" Chiar daca nu e evenimentul ok, macar imi fac prieteni noi. Nu ai zi de zi ocazia sa faci asa ceva, nu?
Am avut atat de mult noroc in ziua aia pentru ca n-am asteptat autobuze, nu m-am ratacit, am ajuns chiar mai devreme decat imi programasem (in conditiile in care nu a mai trebuit niciodata sa ma descurc singura in Bucuresti si de altfel, toata lumea stie ca am prostul obicei de a intarzia).
Echipa Dove a fost exceptionala. Le-am zis eu mai pe seara ca ma asteptam sa fie mai scortoase (desigur, erau numai fete :)) ) si ca m-au surprins extrem de placut, mai ales ca au fost foarte de atente la detalii. Imediat dupa check in, am fost invitata sa imi iau camera in primire si sa verific surpriza de pe pat. Ghici ce? Era noua gama Dove Nourishing Oil Care (sampon, balsam, balsamul-tratament si masca de par), invelite foarte frumos, impreuna cu o mica felicitare de bun venit in echipa Dove si desigur, un desfasurator care sa ma ajute pe parcursul zilei. (imi cer scuze ca nu am facut poze, dar cele cu telefonul meu ies ingrozitor)
Singurul lucru pe care trebuia sa il fac era sa ma spal pe cap cu noua gama, wich i did. Cu pletele in vant, imbracata in alb, am fost programata la makeup si apoi la sedinta de coafat.
Stiam de la inceput (pentru ca imi facusem lectiile) ca vom fi machiate natural asa ca nu am fost prea surprinsa. A fost ciudat sa fiu machiata de altcineva pentru ca am tendinta de a comenta si de a fi nemultumita. Desi aratam foarte ok mi s-a parut ca am avut tenul destul de incarcat de fondul de ten si ca fardul la ochi nu a fost chiar simetric aplicat in coltul exterior. Asta din cauza faptului ca a trebuit sa fiu gata in maxim 30 min banuiesc. In schimb, gagica mi-a facut niste sprancene senzationale! Asta trebuie sa recunosc. Si apreciez rabdarea ei in incercarea de a-mi acoperi monstrii de pe frunte. (aveam 3!!!!care mai erau si purulenti si dureau ca naiba).
Pe seara mi-am refacut putin machiajul, pentru ca mi se stransese fardul in pliuri, nu imi explic de ce, la celelalte fete a fost intact pana seara tarziu.
Cu aranjatul parului e alta poveste, conform formei fetei si lungimii parului, trebuia sa imi fie parul aranjat intr-un anume fel. Adica trebuia sa i se dea putin volum si sa fie intoarse varfurile spre interior. Desi mi s-a umblat cu peria prin par aprox 45 min (zic eu), uletrior parul mi-a stat drept si fara volum. Dar nu-i bai, m-am simtit rasfatata cat mi s-a umblat prin el :))
A urmat o mini sedinta foto, intr-un cadru original amenajat de echipa Dove. Sper sa fi iesit ok pozele, altfel o sa fiu complet dezamagita.
Oricum, intors sau nu la varfuri, parul meu arata excelent indiferent de situatie :))
Pranz, cina, lansare oficiala a noii game, cu invitati speciali, presa scrisa si desigur, Prim Ambasadoarea Dove, Oana Cuzino care m-a impresionat placut. Pont: Arata senzational in realitate!
Mi-am facut o multime de noi prietene, cu care m-am simtit exelent toata ziua, dar cu care m-am rasfatat de minune pe seara, la piscina, sauna, jacuzzi si cu care m-am bucurat de pachetelele minunate primite de la Dove.
Oricat de obosite am fi fost pentru ca au fost fete venite din toate colturile tarii, ne-am amuzat copios impreuna si le multumesc mult pe aceasta cale ca sunt atat de dragute si desigur, astept POZE!!!!!!
Am dormit in cel mai fluffy pat ever! Deci despre conditiile de la Crowne Plaza nici nu trebuie sa mai spun ceva...
Totul s-a incheiat sambata, cand m-am despartit de ultimele fete in Piata Presei Libere...

A fost o experienta nemaipomenita si imi permit sa sper din toata inima ca se va repeta candva. Echipa Dove m-a impresionat, am apreciat atentia petru detalii, organizarea si desigur, ma bucur nespus ca am cunoscut atat de multe fete minunate!
 Aveti  mai jos poze cu minunatele produse primite:



Noua gama Dove Nourishing Oil Care


 Balsam, Balsam tratament si masca din gama Colour Repair


Gama Limitata de Iarna


 Cateva produse din gama Original


Sapunul Supreme Cream Oil (pe care il ador!!! l-am folosit in Grecia acum 2 ani cred)


 Take care!



PS: Din prea mult entuziasm, am uitat sa pun si poza care mi-a adus titlul:








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu