15 noiembrie 2011

Duminica in Parang

Weekendul asta a fost unul destul de lung si de obositor pentru mine (va puteti da seama si din faptul ca sunt in stare sa scriu abia marti despre el). Daca sambata am fost la un concert Luna Amara si Up to Eleven care s-a prelungit pana pe la 3 noaptea, la 6 am plecat impreuna cu fratele meu si inca 2 prieteni la o mica evadare de o zi. Destinatia a fost Parang. drumul nu e genial, insa e aproape de Craiova si tind sa cred ca se ajunge usor din mai multe orase ale tarii.

Pentru mine a fost prima data cand am ajuns acolo. Mi-a placut ca sunt doar cateva cabane pe creasta muntelui si de acolo poti face plimari linistit. Noi am urcat pana la platoul Parangului Mic, unde era inca iarba, soare (deja se statea fara geci si caciuli). Eu eram deja prea obosita sa fac poze insa fratele meu si ceilalti au facut( mint, am facut si eu dar sunt inca pe camera, sunt prea lenesa sa le scot). Mi-a placut mult de tot, pentru o relaxare de o zi este ideal locul, in plus ar fi mers sus un picnic de mama mama. Daca voi va hotarati totusi sa il faceti, fiti va rog responsabili, nu lasati gunoaie ca si cei care vin dupa voi sa se poata bucura de frumusetea locurilor.

Ca sa nu mai bat prea mult campii va las cu pozele:


Ce parere aveti? Va plac genul acesta de postari, sau trebuie sa ne limitam doar la beauty? Noi iesim destul de des in astfel de mici excursii si cred ca va pot da cateva idei.

P.S. pentru mai multe fotografii, va las profilul de flickr

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu