28 noiembrie 2011

Top 5 produse preferate sub 20 lei

Am primit acum cateva zile tag-ul de la Miu Miu (thank you!) si m-am gandit putin inainte sa postez. Stiti cum am facut? M-am gandit la produsele pe care le folosesc cel mai des, care imi plac la nebunie si apoi am sortat 5 care costa sub 20 lei.
Am ramas cu urmatoarele produse:


1. Creionul dermatograf Color Trend de la Avon, nuanta Black - Este negru intens si cel mai mult imi place textura lui cremoasa si pot sa il intind frumos pe pleoapa cu o pensula, fara sa imi chinui pielea. (~7-8 lei)

2. Balsamul Leave-in de la Gliss. Nu conteaza in ce sortiment ar fi. Nu pot trai fara el, imi face viata MULT mai usoara si mereu i-am observat efectele asupra parului meu. (~15 lei)

3. Primer pentru ochi de la Elf. Pentru banii astia, isi face treaba excelent! (8 lei)



4. Maybelline Liner Express - Imi place aplicatorul, e foarte usor de folosit si precis. Rezistenta tusului este foarte buna! Dupa aplicare are o textura pe care pana acum nu am vazut-o la alte eyelinere, care imi place mult! (~15-18 lei)



5. Pudra matifianta de la Essence. De cand am primit-o, o folosesc de fiecare data cand ma machiez. :)
Nu mai stiu exact pretul, dar cred ca a fost in jur de 3 euro si ceva. Se incadreaza :))


Pentru ca a fost ca un tag acest post,  invit toate bloggeritele care doresc, sa il faca si ele. :)
V-am pupat!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu