18 aprilie 2012

Mineral Hygienics review- partea I


Puteti citi acest post si multe altele pe noul nostru site: www.crazystuff.ro.






Astazi le-a venit randul produselor de la Mineral Hygienics pentru un review. Desi am primit ceva mai multe produse, astazi ca voi prezenta doar fondurile de ten deschise la culoare si pudra, ramanand ca fondurile de ten mai inchise si bronzerul sa va fie prezentate de Suzana.
kit mh
OK, punct si de la capat. Multe poate stiti, multe poate nu stiti, dar ma simt datoare sa spun. Produsele de machiaj minerale sunt produse naturale, care contin foarte putine ingrediente fiind dedicate tenului sensibil. Indiferent ca este fond de ten, pudra sau fard, ele se gasesc sub forma de pulbere.
Producatorii ne spun ca aceste fonduri de ten cat si pudra au urmatoarele calitati:
  • au aspect natural
  • ofera protectie de durata impotriva razelor solare
  • sunt rezistente la transpiratie si umezeala
  • ofera pielii luminozitate
  • nu se aduna in riduri si linii fine
  • sunt special concepute pentru tenul sensibil
  • ofera protectie impotriva factorilor nocivi din aer
Un atuu in plus il are pudra, este translucida si poate fi folosita si pe post de primer.
Pensula care le insoteste, este una din par natural, densa si ferma, menita sa acopere intreaga fata din numai cateva miscari, fiind foarte usor de folosit.
Eu le am pe cele in nuantele fair si light ( am pus poza cu spatele prdusului pentru a vedea mai bine culorile). Desi poate par inchise, sa stiti ca pe ten se uniformizeaza frumos.
fdt mh fairfdt mh light
pudra mh
Le folosesc cu mare drag inca de cand le-am primit. Se aplica foarte repede, au un aspect natural. Pudra o aplic atunci cand stiu ca ma duc in baruri in care este foarte posibil sa se faca si poze, iar pana acum cel putin tenul a aratat excelent in poze.
Imi place mult ca este foarte “buildable”, adica in functie de cat de mult produs aplici, obtii acoperirea pe care o doresti. Se pune in capac si de acolo de aplica cu pensula. Daca sunteti incepatoare este bine sa faceti aceasta manevra in baie, pentru ca fiind pubere puteti manji destul de usor locul din jurul vostru.
Un alt lucru la care trebuie sa fiti atente. Tenul trebuie sa fie foarte bine hidratat, pentru ca fondul de ten sa aiba de ce se “lipi”. Asa cum am mai spus intr-un post anterior, eu am probleme cu pielea nasului si am patit-o sa ma intrebe lumea de ce arata fainos.
Pensula imi place la nebunie, este super densa si moale, cum zicea si Toxic Cupcake la un moment dat, m-as farda pe tot corpul numai sa simt moliciune. In plus, se comporta foarte bine la transportat. A trebuit sa ma machiez de cateva ori la serviciu si nu mi s-a intamplat sa isi poarda forma. Pana acum nu a pierdut niciun fir de par, nici macar la prima spalare, iar de culoare nici nu poate fi vorba, avand in vedere ca firele pastreaza culoarea naturala.
Nu vreau sa fac un post mult prea lung si prea plictisitor asa ca mutam discutia in comentarii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu