20 aprilie 2012

Lectie de…cultura?


Puteti citi acest post si multe altele pe noul nostru site: www.crazystuff.ro.







Oricat de mult imi place sa calatoresc si sa ma informesz, trebuie sa recunosc, unele lucruri imi scapa si trebuie sa remediez acest lucru. Stiam, de exemplu, ca Anglia este definita de trandafiri si Olanda de lalele, insa nu mi-ar fi trecut prin cap ca in Toulouse, violetele fac legea. Insa o vorba veche spune ca omul cat traieste invata, asa si eu, datorita unei zgatii de prietene, m-am trezit cu o gramada de cadouri derivate din violete, provenind din acesta regiune. Am primit un parfumel, un saculet parfumat pentru haine, bomboane, violete uscate dar si altele confiate, totul asezonat cu un saculet cu pietricele si scoici de pe Coasta de Azur. Cum sa nu o iubesti?
IMG_0404
Daca va plac gusturile ei, atunci aruncati-va privirea si asupra galeriei ei foto, este una din cele mai talentate fotografe pe care le cunosc.
Va plac astfel de postari cand descopar lucruri noi? ^_^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu