24 septembrie 2012

Farmacia Dona–Cum sa pierzi un client in 3 runde


Puteti citi acest post si multe altele pe noul nostru site: www.crazystuff.ro.





Stiu ca nu se incadreaza absolut deloc in tematica acestui blog dar simt nevoia sa impartasesc cu voi cateva situatii cel putin hilare petrecute intr-o farmacie DONA (mai exact, Farmacia Dona 125)
Cu toate ca initial am crezut ca sunt doar intamplari, azi am ajuns la concluzia ca m-am inselat. Sunt de vina eu, e soarta, orice altceva dar nu farmacista.
Sa va zic…
Acum un an de zile, aveam si eu nevoie de niste medicamente. Probleme care mai de care, nu mai conteaza. M-am dus la farmacia Dona, de la mine din cartier (Rovine, jos la oficiul postal nr. 5, de pe N. Iorga). Ii spun doamnei ce doresc, imi da punguta, plec. Iau pastilele, etc, etc. Ulterior, am facut curat in dulapiorul cu medicamente si am dat de o cutie de Omeran. Acum, stau si citesc prospectul ca sa vad pentru ce sunt: ulcer. WTF! Cand am luat eu asa ceva? Pai, am luat si nu mi-am dat seama ca nu am luat ce trebuia. Eu am cerut farmacistei ceva care incepea cu Om, dar nu era Omeran. Cu increderea ca am ce imi trebuie, am luat de fapt tratament pentru ulcer cand de fapt aveam nevoie de tratament pentru o chestie care nu are nicio treaba cu stomacul! Asta la un an jumate aproape de la “tratament”. Fuck it, acum inteleg de ce nu a avut efect... Desi e o greseala extrem de grava pentru o farmacista indiferent de locul in care lucreaza, mai cu seama ca s-a intamplat intr-o farmacie cu renume, am zis ca treaca-mearga. Trecuse de ceva vreme faza si nu avea niciun rost sa ma mai gandesc, se rezolvase ok, whatever. Doar ca mi-a ramas in minte sa verific macar fugitiv daca am in punguta ce am cerut.
M-am dus acum vreo 2 luni iar, la aceeasi farmacie, pentru ca e aproape si imi e si in drum, mai ales ca posta e fix langa, ca sa imi iau ceva pentru capilare sparte. Aetana mi-a tot zis de Stimuven, ca e bun, ca face, ca drege si in ziua aia mi s-a pus pata: ma duc fir-ar sa fie sa imi iau ca m-am saturat de capilarele sparte!!! Aveam notat in telefon denumirea cremei minune ca sa nu cer altceva si ma duc increzatoare la ghiseu. Cer eu “STIMUVEN”, ii spun ca am inteles ca e foarte bun pentru capilare si tot asa, farmacista zice ca da, imi ia banii, imi da punguta cu produsul in ea  (pe care il bagase fara sa vad, sub tejghea, nu cum se intampla de obicei, DUPA ce le insira PE tejghea) si in timp ce asteptam sa imi dea restul, ma uit in punga: pe ambalajul cremei mele scria mare HEMOSAN.
(mare asemanare intre ambalaje, nu?)
stimuven crema_0hemosan_0
Zic, o fi o alta varianta a Stimuvenului, ca stiti ca mereu se intampla ca un medicament sa se gaseasca sub diverse denumiri, in functie de firma producatoare dar cu aceleasi proprietati si ingrediente. O intreb: “Nu va suparati, asta este tot pentru capilare, nu?” la care ea imi raspunde razant: “Normal”. Si imi intoarce spatele. Plec eu acasa parca tot indoita si ofticata in acelasi timp ca nu m-a intrebat inainte daca vreau sa imi dea acelasi produs dar de la alta firma.si ma gandeam ca am dat banii degeaba ca parca vad ca nu o sa mearga samd. Ma dau vreo 2-3 zile cu el dupa cum primisem indicatii de la Aetana, pana cand ma gandesc sa citesc prospectul ca poate aflu ceva nou. Ama vut un mic soc! Va citez un mic paragraf:
Actiune: Unguentul Hemosan prin actiunea antiinflamatoare , cicatrizanta, emolienta a principiilor biologic active din florile de galbenele , musetel , creţiş oara si spanz ,
combate inflamatia,
alina durerea, reface tesuturile si stimuleaza circulatia locala în criza hemoroidala .
Utilizarea zilnica restabileste si mentine functia normala a mucoasei
anale .
Ca o comparatie, uitati ce zice prospectul Stimuvenului:
Indicatii
Ca tratament adjuvant local in: afectiuni ale sistemului circulator venos: varice, tromboze, tromboflebite, insuficienta venolimfatica cronica, ulcer de gamba, senzatia de picioare grele; inflamatii si tumefieri dureroase de natura traumatica, luxatii, entorse, contuzii, bursite, tendinite; dureri si inflamatii de natura reumatica.
Acum, va intreb pe voi, capilarele sparte au ceva in comun cu hemoroizii??? Plina de nervi i-am povestit lui Lucian intamplarea care a capiat de ras in prima faza. Bineinteles ca mi-am luat Stimuven de la alta farmacie a doua zi.
Azi, dupa ce uitasem iar de intamplarea cu crema, mi se plange el ca il doare capul, ca a racit, ca dupa ce am facut curat in medicamente am golit dulapul si nici macar paracetamol nu mai avem, etc, etc si decid sa ma duc la farmacie pe jos ca sa iau una, alta, pentru situatii de urgenta.
Ma pun la coada (da, tot la DONA, tot langa posta), ma uit la farmacista si eram complet nedumerita de ce simt ca e ceva in neregula. Nu imi aduceam aminte nimic, de oboseala probabil. Ii spun ce vreau: paracetamol, aspirina, niste antinevralgic, sa fie acolo. Dupa imi aduc aminte ca sufar in zilele ploioase de mama focului si ar trebui sa imi iau niste calmante ca mereu raman fara, ca iau in cantitati mici: una-doua pastilute, fix cand am nevoie. Ii zic sa imi dea ce are: Advil, Nurofen, Ketonal, mi-e indiferent. Tot acelasi drac… Zice ca imi da Ibalgin ca se absoarbe mai repede. Oh, mai repede, perfect, ca sufar rau pana isi face efectul blestematul de calmant, ca il iau cand nu mai pot duce durerea.
Imi da punguta (Oh, punguta aia iar…), platesc si ma duc acasa, multumita de mine ca am lasat lenea la o parte si m-am dus pe jos la farmacie pentru o cauza nobila. Goleste punga Lucian si insira pastilele pe birou, moment in care imi aduc aminte: Oh shit! Stai sa ma uit pe ele: Paracetamol, antinevralgic, aspirina, totul ok. Dar stai asa, cutia de Ibalgin nu e? Nu e…
Pai da, gagica imi pusese pastilutele care faceau 3 lei si uitase de cutia care facea 10. Frumos, ce sa zic. Ma imbrac iar, ma duc la farmacie, astept la coada si cand imi vine randul zice tipa: “Dar tu ai mai fost?” Chestie care ma lasa masca.
Zic: “Da, am mai fost. Ati uitat sa imi dai Ibalginul.”
Ea: “Aaaa, imi cer scuze, vii de departe?”.
Eu: “Nu, nu vin de departe dar nu stiam exact ce se intampla si de ce nu am pastilele in punga”
Timp in care ea deja imi daduse cutia care era undeva pusa sub tejghea. Ma asteptam ca atunci cand ma vede sa imi spuna direct: “Am uitat sa va dau Ibalginul si ati plecat repede, pana sa apuc sa va strig”.  Aparent, am prea multe pretentii de la oameni.
Desigur, putea sa fie total naspeta si sa nu mi le dea, ca nu m-am uitat in punga inainte sa plec din farmacie. Chiar daca pe bon erau, nu aveam cum sa dovedesc ca am plecat fara ele. Puteam sa fac scandal si sa ma iau de ea, sa ii fac plangere si eventual sa ne uitam pe camere dar pentru 10 lei, as fi plecat si nu as mai fi insistat. Insa, avand in vedere ca s-a intamplat la o suma atat de mica, oare ce se intampla la sume mai mari??
Deja nu mai e nicio intamplare sau coincidenta. Cum Dumnezeu se face ca numai la farmacia asta si la farmacista asta am parte de situatii de genul asta? Cum? De ce in nicio alta farmacie in care am fost nu m-au tratat asa sau furat pe fata?
Concluzia mea? O sa evit cat pot sa ma mai duc la acest punct DONA si daca o sa o fac totusi din necesitate, o sa fiu cu ochii in patru si pe bon si pe medicamente si o sa verific tot sa vad daca nu imi da doamna tratament pentru ochi cand eu am probleme cu unghiile.

Voi ati avut parte de vreo intamplare asemanatoare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu