10 septembrie 2012

Purple Mania


Puteti citi acest post si multe altele pe noul nostru site: www.crazystuff.ro.






Daca ar fi sa ma intrebe cineva care e culoarea cu care imi place cel mai mult sa lucrez nu as putea da un raspuns. Nu am. In schimb, periodic, mi se pune pata pe cate o culoare pe care o forjez cat pot. Improvizez, testez, combin si intortochez cum imi vine mie pe moment si la final, cand rezultatul e clar, ma asez asa galant si incep: “Bai ce buna sunt, nici mie nu imi vine sa cred!” :))
E clar, e doar o mare satisfactie de care incerc ca ma bucur cat pot eu si ma laud de numa` :)) Dupa imi trece si apoi o iau de la capat..
Am avut un moment in care iubeam un fard in culoarea vaniliei, apoi un auriu mai intens, apoi burgundy (inca il iubesc!), mai tarziu un corai si acum un mov metalic si un turcoaz metalic. Bai, va zic eu, sunt GE-NI-A-LE!
Cu burgundy am multe machiaje de aratat dar azi va arat doua din operele cu movul meu preferat, care sunt de fapt doua nuante :))
1. Primul este din quintetul Flormar
2. Si al doilea mov absolut fabulos este din quintetul de la Astor, Smokey Purple (615)
Haideti sa va arat doua machiaje in care am folosit ambele nuante de mov, suprapuse, pentru mai multa intensitate. De asemenea, pentru a arata asa pe pleoape am aplicat culorile cu pensula umezita.
CrazyStuffCrazyStuff_1CrazyStuff_2
Si machiajul cu numarul 2:CrazyStuff_46CrazyStuff_48CrazyStuff_51CrazyStuff_53CrazyStuff_55CrazyStuff_56

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu