3 septembrie 2012

Provocarea saptamanii: Monday Blues


Puteti citi acest post si multe altele pe noul nostru site: www.crazystuff.ro.






97999407
Chiar daca eu personal am fost mai absenta din spatiul online, de indata ce am vazut provocarea fetelor, am zis ca trebuie sa o accept! De ce? Pentru ca se pare ca am o mica problema cand vine vorba de machiajele realizate in nuante de albastru. Efectiv nu imi ies :)) Desigur, nu era neaparat necesar un machiaj dar m-am ambitionat sa vad daca pot incropi ceva. Un al doilea motiv pentru care am acceptat aceasta provocare a fost mentinerea interesului de a posta. Vreau nu vreau, trebuie sa postez ca doar de-aia mi-am luat acest angajament :D
Normal, prima varianta a machiajului a fost fail. Nu ca ar fi machiajul urat doar ca in niciun caz nu se incadreaza in tema. Varianta cu numarul doi e mai fericita si cu putina imaginatie am reusit sa creez un machiaj cat de cat ok.
De machiajul cu nr. 2 sunt multumita.. Pana la urma, lunea pentru mine e o zi destul de grea: trebuie sa ma trezesc mai devreme, mai ales ca in curand se termina si pentru mine vacanta, lucru care ma face sa devin destul de melancolica.
Oh, well, gotta grow up one day, right?
Asadar, version no. 1
Monday_Blue1IMG_8806Monday_Blue1IMG_8819Monday_Blue1IMG_8814Monday_Blue1IMG_8820

Aaand…. version no. 2
Monday_Blue2IMG_8882Monday_Blue2IMG_8883Monday_Blue2IMG_8838Monday_Blue2IMG_8906Monday_Blue2IMG_8908Monday_Blue2IMG_8897
Asadar, dupa parerea voastra, am reusit pana la urma sa ma incadrez in tema? :))
Daca vreti sa vedeti interpretarile celorlate bloggerite care s-au inscris in aceasta provocare, aveti linkurile blogurilor lor mai jos, in ordinea in care s-au inscris. Sunt sigura ca fiecare dintre ele a abordat tema intr-un mod personal, cat se poate de inventiv.
Dee































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu