2 iunie 2011

Colectie de ceasuri

Desi nu se afla in blogrollul nostru, eu una citesc de ceva timp blogul tomatei cu scufita. Ei bine, Tomata are din cand in cand niste provocari foarte interesante, sa ne pozam si sa ii trimitem diverse coletii: de semne de carte, de brelocuri, de esarfe etc. Si cum intram eu azi, taman ce vad ca expozitia de ceasuri e in plina foare, daca imi este permis sa zic asa. Am pus repede mana pe camera, pe ceasuri, le-am pozat si poc poci pocim puuuuum... misiune indeplinita. Poza este gata si minunile mele de ceasuri zambitoare dintr-o poza cam intunecata.
Nu ma pot lauda cu o poveste extraordinara, inafara faptului ca cel negru am reusit sa mi-l fac singura cadou in iarna asta, din banii facuti de mine ca sa zic asa. E mare, mai barbatesc si imi place la nebunie si acum ca in prima zi.

Ceasul nr 2 desi arata inca bine, are 7 ani. L-am primit de la mama in clasa a 9-a si de atunci a fost destul de muncit si inca merge perfect, o singura data a fost nevoie sa-i schimb bateria.

Ceasul nr 3 este pe un colier, nu e nici de firma, nici nu ma intrereseaza sa mearga macar, sincer va spun ca nici nu am verificat daca merge bine sau arata macar din cand in cand ora exacta. Habar nu am, l-am luat de decor, de frumos, degeaba, de ce vreti voi :D

Cam astea sunt, nu sunt multe momentan pentru ca nici nu sunt mare fashionista(nu sunt deloc) si nici nu am avut multa nevoie de-a lungul timpului. Probabil daca voi ajunge sa lucrez la un birou si cochetaria sa fie una din regulile jobului se va mari si colectia.

Un comentariu:

  1. ce frumos e nr 3. e superb. nici pe mn nu ma intereseaza daca functioneaza ceasurile :D

    RăspundețiȘtergere