30 iunie 2011

YEY! + mini contest

Azi suntem fericite, desi afara vremea e mohorata si unele dintre noi nu s-au trezit la ora la car ar fi trebuit (ci cu vreo 3-4 mai tarziu ).
Am atins 100 de fani pe Facebook.
YEY!!!
Ca sa fie treaba, treaba am zis sa va rasplatesc cu ceva:
Un ruj farmasi.(no. 1 de aici: http://farmasi.ro/farmasi-true-color-lipstick--p-28.html) Nu e nou, este incercat, se vede putin si in poze. Dar cum nuanta nu mi se potriveste deloc (tinde spre.. portocaliu pe buzele mele), prefer sa il fac cadou cuiva care il indrageste pentru ca am vazut prin blogosfera multe persoane care il adora.
Ca sa participati, trebuie sa scrieti pe wall-ul paginii: "particip".
Deseara, dupa ora 00:00, daca suntet mai multe persoane inscrise, il voi pune pe random.org sa hotarasca la cine va merge premiul, care arata asa:

Successo!

3 comentarii: