6 martie 2012

Castigatoarele concursului Sylvia Ji

LATER EDIT:

Dintr-o eroare care imi este total imputabila, am reusit sa “pierd” un colaj printre mailuri. Ghinionista este Andra, careia ii cer scuze inca o data pe aceasta cale. Imi pare foarte, foarte rau pentru situatie, nu am nici cea mai mica idee cum de am gresit.

In acest fel, voi posta colajul ei aici si le voi trimite mail si celor de la Cosmetic Style sa le comunic greseala mea si vom vedea ce se va intampla. Cele de pe podium, stati liniste, premiile raman ale voastre. Daca ei considera ca Andra merita sa fie pe podium, noi ne vom revansa fata de ea pentru ca e greseala noastra ( in speta, a MEA!) Asadar:

Andra:

Colaj Andra

 

 

Cu scuzele de rigoare pentru intarziere, azi am placerea sa anunt castigatoarele concursului de machiaj.
Inainte de toate, trebuie sa spun ca toate machiajele au fost fenomenale! Stiu ca ati muncit mult pentru ele si ca ati investit si timp si munca si pasiune… Se vede si tocmai din acest motiv as vrea sa va spun ca daca nu ati castigat, nu renuntati sa mai participati la concursuri de machiaj. Cu timpul, prinzi putin mai multa experienta si indemanare si veti vedea ca veti progresa mult.
Imi pare foarte rau ca avem numai 3 premii, pentru ca majoritatea ar fi meritat un premiu macar pentru efort.
Ca sa nu va mai tin in suspans, va prezint machiajele fetelor care au fost de acord sa postez pe blog colajele in ordine aleatoare:


Elena:
colaj2

Alexandra:
colaj1

Elena:
DSC00421aa

Diana:
colaj concurs

Alina:
Colage concurs

Cristina:
Desktop1

Laura:
colaj

Silvia:
collage


Maria:
page20.

Adriana:
colaj3

Iulia:
page1

Si castigatoarele sunt:
Locul 1:
Cristina
Desktop1
Locul 2:
Iulia:
page1
Locul 3:
Diana
colaj concurs
 
 
Va multumesc mult pentru participare, va rog sa nu uitati ca am apreciat fiecare machiaj in parte si m-am bucurat foarte mult sa vad creatiile voastre. Credeti-ma cand va spun ca a fost foarte greu sa alegem cele 3 castigatoare pentru ca au fost multe machiaje inedite.
Le multumim si celor de la Cosmetic Style care au fost foarte draguti si au sponsorizat acest concurs si cu care speram sa mai avem ocazia sa mai colaboram si pe viitor!
 
Le rog pe fetele care au castigat sa trimita un email la adresa cosmetic.style@yahoo.com in care sa specificat produsele alese cu link catre ele (in functie de premiul castigat) impreuna cu datele voastre pentru a putea primi coletul acasa.
PS. Daca nu mai stiti care sunt premiile, click aici!
Va pup, o seara cat mai frumoasa va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu