19 martie 2012

Fuse si se duse….

Asa cum bine stiti, intre 16 si 18 martie a fost la Craiova Targul de Nunti “Wedding Fever”. Am fost si noi acolo, impreuna cu baietii fotografi de la CraiovaForum Media. Targul per total a fost putin dezamagitor. Daca as fi fost mireasa, as fi avut mult mai multe asteptari. As fi vrut sa vad mult mai multe standuri cu rochii de mireasa, cu incaltari, cu aranjamente florale, etc. Dar si asa, a fost destul de ok.

Au fost multe standuri cu fotografi si cameramani insa legat de beauty, am fost noi (CrazyStuff), un salon unde se realizau si machiaje printre multe altele dar si standuri Oriflame si Almay. Salonul vedeta care si-a facut aparitia la targ a fost cel abia deschis in oras, al Getei Voinea. Promoteritele lor au fost machiate ok, una singura m-a impresionat insa. Daca va intereseaza, ar trebui sa stiti ca la acest salon, makeup artistul are scoruri de la 400 lei in sus (asa am inteles).

Noi, am avut un program incarcat. Am realizat machiaje tematice in fiecare zi, pe fete cu care am discutat in prima faza doar pe facebook.

Vineri am facut un machiaj pin-up, sambata un smokey si un machiaj natural iar duminica am facut un machiaj cocktail unde a fost nevoie de corectare a tenului.

Azi nu o sa o lungesc prea tare, inca nu am toate pozele de la targ, asa ca o sa va arat “inainte” si “dupa”  -  machiajele de sambata.

Pe parcursul saptamanii viitoare, o sa postam cel mai probabil pe facebook si restul pozelor care speram sa va incante.

Pentru noi, targul a fost un succes. Ne-a uns pe suflet ca ne cunoaste atat de multa lume si ca desi nu avem scoli in ale makeup-ului suntem apreciate. Cineva ne-a propus chiar sa ne deschidem o scoala de machiajSmile. Intre noi fie vorba, avem muuuult de munca pana o sa ajungem la stadiul de a ii invata si pe altii cand inca noi invatam zi de zi de la voi.

Vreau sa specific urmatoarele: Pozele sunt needitate, netaiate, nelucrate. Pe scurt, sunt brute. Inca nu stiu nici ce fotograf le-a facut, asa ca pe parcurs o sa specific si asta. Open-mouthed smile

Oana – Machiaj smokey eyes

Inainte

IMG_8566

Dupa

IMG_8644IMG_8640IMG_8641IMG_8589IMG_8592

 

Nadia – Machiaj natural

Inainte

IMG_8704

Dupa

IMG_8743IMG_8711IMG_8720IMG_8741IMG_8742

 

Si asa, la final, o poza de grup. Chiar daca avem atatea umbre pe fata din cauza reflectorului din spate. Open-mouthed smile

IMG_8748

Va multumesc pentru curaj fetelor! Sunteti superbe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu