18 iunie 2012

Campania Ivatherm–Cate lucruri imparti cu femeile din viata ta?

Cred ca ati aflat deja ca 100 de trenderite fericite + 100 prietene ale trenderitelor testeaza produse Ivatherm, intr-o noua campanie organizata de Ivatherm si Trender.

Ideea campaniei mi se pare foarte frumoasa si cred ca trezeste ganduri frumoase in fiecare dintre noi. Atunci cand vine vorba de femeile din viata mea, in prima faza imi vine in minte mama si imediat dupa ea, cele doua prietene foarte bune, Aetana si Carla. Cu ele impart aproape totul. Coincidenta face ca una din ele sa scrie si pe blog :D!

Eu si Aetana am fost acceptate (s-a nimerit ca eu sa aplic si nu ea pentru ca eu am avut timp liber atunci deci la fel de usor puteam sa fiu si eu in locul ei) si azi o sa va impartasim o mica parte din fericirea noastra. Coletul a ajuns vineri si abia sambata l-am desfacut impreuna. Asta pentru ca am vrut sa ne bucuram amandoua ca sa fie momentul mai simpatic. Desigur, a fost crima si pedeapsa. A fost ceva de genul: “Omg, omg, omg!!!!! Cat de tare e asta!!!!!” sau “aaawwww… cat de cute e…..” samd.

Si acum sa va arat despre ce vom vorbi noi in posturile urmatoare. Fiecare dintre noi a primit cate o apa termala Ivatherm, de 100 ml. 

Eu, mi-am ales:

Crema hidratanta de fata cu SPF 20

Crema anticelulita - RESVERATROX FORTE

Iar Aetana a ales urmatoarele:

Crema anticelulitica RESVERATROX

Fond de ten fluid JOVIALE in nuanta 02 

Observati ca ambele am apelat la creme anticelulitice :D

Astept cu mare interes sa vad cum va decurge testarea pentru ca produsele mi se par foarte ok la o prima impresie. Ramane de vazut cum se va desfasura totul pe parcurs.

Si uite asa a decurs totul (acum, ma scuzati, era o zi de somn pentru mine :D!):

photo(4)photo(10)photo(8)photo(7)photo(6)photo(5)

Happy trending, folks!!!

Pentru sugestii, informatii si orice alte intrebari, ne puteti contacta si pe adresa de mail: crazystuff.blog@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu