14 iunie 2012

Review apa de gura Aloe Fresh de la SoapMill


Va aratam bunatatile primite de la Soapmill si am vazut ca apa de gura Aloe Fresh a starnit cele mai multe curiozitati. 

Ei bine, datele problemei sunt urmatoarele: se da una bucata ametita, care, dupa ce a lancezit pana la 22 de ani, si-a luat serviciu ca toti oamenii, cu 8 ore de munca + o ora de pauza de masa, moment in care se panicheaza ca nu stie cum sa isi curete dintii dupa masa si sa nu mai miroasa a mancare. Da, eu sunt ametita, insa sunt o ametita cu noroc. In mod normal nu suport guma de mestecat si mirosurile exagerate de mentol , pe care le gasesti in absololut toata gama de produse destinate igienei orale( bine, nu chiar toate, ata dentara a scapat). Silivia a fost o draguta, si mi-a trimis-o la cateva saptamani dupa angajare facandu-mi o astfel o mare bucurie.

Sa vedem in primul rand cam ce spun producatorii:
Apa de gura pe baza de Aloe Vera bio/organica este ideala pentru dinti, gingii si pentru o igiena orala completa.
Este absolut indicata intre mese, atunci cand programul nu permite efectuarea unui periaj al dintilor sau cand se doreste o ingrijire deosebita a gingiilor si peretilor interiori ai cavitatii bucale.
Gustul este persistent in timp, usor dulceag, apa de gura putand fi folosita si pentru improspatarea respiratiei.
Produsul este contraindicat femeilor insarcinate, care au nascut de curand si/sau alapteaza, precum si copiilor.
Un produs aromaterapeutic 100% vegan si 100% natural ce nu contine niciun fel de chimicale, cum ar fi conservanti, stabilizatori sau arome sintetice. Ambalajul este reciclabil, de aceea intreg produsul este prietenos cu mediul inconjurator.

Si acum ce imi place mie si care este motivul pentru care de cand l-am primit nu l-am mai scos din geanta:
-in primul si in primul rand gustul. Asa cum am zis si mai sus imi displace gustul foarte puternic de mentol, dar acesta are un gust si un miros subtil deloc deranjant. Eu apas cam de 3-4 ori pe pompita ssi este suficient.
-ingredientele naturale. La mine in familie mama a pus intotdeauna mare pret pe produsele naturale si m-a invatat sa fac acelasi lucru. Ca sa nu mai vorbim de toata nebunia generata in jurul conservantilor si aditivilor.
Stiu ca aloea are foarte multe calitati, si ca un mic tip, atunci cand m-am ars cu o bucata de pizza si am folosit sprayul iritatia s-a dus mai repede :D
-este foarte practic.Sa iti iei pasta de dinti si periuta in tine nu este nici o idee buna si de multe ori nici igienica. Ambalajul apei de gura este compact si mi-a intrat pana acum in toate gentile de serviciu si chiar si intr-un plic. Poate sa sune ca un cliseu, insa daca iesi in oras la masa cu un baiat care iti place, o respiratie placuta chiar te va ajuta apoi.
In plus, abia astept sa-l termin (mai am putin-putin) si sa pot reutiliza flaconul. Se deschide foarte usor si cred ca va fi perfect ori pentru acoolul izopropilic al pensulelor, ori pentru niste apa de trandafiri pentru improspatare...inca ma gandesc!

Daca ar fi ceva de reprosat probabil as incerca putin sa schimb materialul etichetei, acesta de hartie mi s-a deteriorat foarte repede. Personal nu ma deranjeaza, dar stiu ca sunt consumatori care pun pret pe acest aspect.

In concluzie, chiar daca nu inlocuieste periajul, apa de gura este o solutie de moment foarte buna si foarte practica, pe care cred ca o voi achizitiona cu mare placere in curand. Daca o vreti, o gasiti aici la pretul de 18 lei.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu