1 iunie 2012

My very own Drop Dead Diva

Haideti, nu-mi spuneti ca nu v-ati uitat la Drop Dead Diva… Ca daca nu v-ati uitat, sa o faceti ca e un serial simpatic foc.

Acum, o sa ziceti voi ca eu am luat-o creanga (wich is not entirely wrong) dar va zic sincer ca mie mi se pare ca seamana bine de tot clienta noastra cu gagica din film :D Sunt la fel de simpatice, va zic!

A venit la noi putin speriata (si racita RAU!) ca o vom machia prea strident (patanii trecute) si ca va ajunge acasa si se va demachia. Noi credem ca am reusit sa o machiem peste asteptari si speram ca s-a simtit ca o adevarata diva la evenimentul pentru care s-a pregatit.

Haideti sa vedem evolutia machiajului in poze :D

(Click pe poze pentru marire!!)

Inainte (apucasem sa pun baza pe pleoape + putin Jumbo Milk) – era putin reticenta :))

IMG_4691by_CrazyStuff

Cand a inceput totul sa prinda putin contur si starea s-a schimbat :))IMG_4692by_CrazyStuffIMG_4693by_CrazyStuffIMG_4695by_CrazyStuffIMG_4698by_CrazyStuffIMG_4701by_CrazyStuffIMG_4702by_CrazyStuffIMG_4703by_CrazyStuffIMG_4704by_CrazyStuff

Si un Before&After ca sa nu uitati ce si cum :))

IMG_4690by_CrazyStuffIMG_4701by_CrazyStuff

Concluzia este ca ochii mai mici se pot machia foarte frumos si armonios, fara prea mult negru si fara codite extra-lungi :)

A little goes a long way…

Cum vi se pare lookul final? Pentru urmatorul eveniment ne-a spus de pe acum ca va vrea si gene false. Cred ca va arata genial :D Voi ce ziceti?

Pentru sugestii, informatii si orice alte intrebari, ne puteti contacta si pe adresa de mail: crazystuff.blog@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu