8 iunie 2012

Ombre Nails

Din lipsa de timp, o sa va mai chinui cateva zile cu posturi superficiale :)) Don`t worry, totul reintra pe fagas normal de saptamana viitoare.

Acum vreo doua saptamani am zis sa incerc o varianta de ombre nails, pe roz-mov (cam asta aveam eu prin cutia cu oje). Asta pentru ca imi fac de multe ori unghiile in culori diferite dar niciodata intr-o ordine precisa. Am folosit asa cum am zis ce am avut prin cutie si daca ma gandesc au fost 2 oje Farmasi (movul inchis sidefat si piersiciul), 2 Flormar (cea bej si rozul deschis) si una de la Rimmel (culoarea mata mov).

Va plac?

IMG_3865by_CrazyStuffIMG_3868by_CrazyStuff

PS: Stiu ca nu sunt intocmai ok cuticulele, eu nu obisnuiesc sa le tai, doar le hidratez si le indepartez cu un betisor. De data asta, nu am avut timp nici de una nici de alta. Si in plus, sa stiti ca dupa ce se usuca oja pe unghii, curaj cu apa si sapun si micile surplusuri de oja ramase pe cuticule :D

Just so you know…

 

Pentru sugestii, informatii si orice alte intrebari, ne puteti contacta si pe adresa de mail: crazystuff.blog@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu