27 iunie 2012

Un mod de relaxare

Atunci cand vin de la serviciu imi place sa ma relaxez uitandu-ma la un serial. Cum lista mea de seriale vizionate este destul de lunga imi e greu sa gasesc ceva care imi place si ma tine captivata mai mult timp. In ultimele 2 saptamani am gasit un serial pe care efectiv l-am adorat si anume "The Borgias".

Imi propusesem sa citesc si cartea, insa lipsa timpului m-am impiedicat. Cert este ca una peste alta am adorat acest serial. Este prezentata povestea familiei Borgia din momentul in care Rodrigo Borgia devine Papa Alexandru al VI-lea si urmareste destinele intregii familii.
Din cate am vazut serialul respecta destul de mult faptele istorice, si din acest motiv mi se pare f bun chiar si pentru cultura generala. Actorii mi se par foarte buni, ce sa mai zic de costume

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu