11 iunie 2012

Protectia pielii? Hai sa incercam

 

Un laitmotiv zilele acestea a fost protejarea pielii impotriva razelor solare. Tot vedeam scris pe Facebook si bloguri, iar in una din zile am primit mail de la Bioderma ca am castigat niste creme de plaja, creme pe care le-am primit 2 zile mai tarziu si constau in 5 mostre din gama de Photoderm Max Ultra fluid SPF 50+ si  UVA 40, in toate cele 3 variante.

Mi-a placut modalitatea de prezentare si deja am folosit una din mostre( imi place si ca sunt concepute ca un soi de doze unice a cate 2 ml, suficiente pentru fata gat si decolteu). Ca sa va faceti o idee, pielea mea este una din cele mai pacatoase existente. Inca sunt vanata de la masajele anticelulitice pe care le-am inceput acum o luna si jumatate, fac alergie la soare, daca se inampla sa fac furunculi ajung pe masa de incizii a dermatologului si tot asa. Am folosit ieri la plaja una din mostrele Photoderm Max Ultra Fluid Claire. Crema este destul de fluida si, spre surprinderea mea este colorata. Am stat cateva ore in soare si nu am avut nici cea mai mica problema, insa asta este doar o impresie de moment, voi reveni cu altele in momentul in care le voi termina pe toate.

IMG_0520

Vineri am avut o alta surpriza, mi-a venit crema de pe Iherb de la Alba Botanica cu SPF 30, pe care am luat-o pentru restul corpului.Prima impresie este si ea foarte buna, miroase super bine, se absoarbe in piele repede si nu am avut niciun disconfort dupa plaja.

IMG_0526

Cam asta despre cremele pentru plaja, va tin la curent cu evolutia lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu