12 octombrie 2012

Micuta englezoaica


Puteti citi acest post si multe altele pe noul nostru site: www.crazystuff.ro.





Vine weekendul si vremea deja s-a stricat. Asa ca m-am gandit sa va prezit o carte, usoara, girlie, numai buna de o zi lenevita in pat.
Cartea ne introduce in viata Catherinei, o englezoaica ajunsa la Paris, unde, dupa anii studentiei isi intemeiaza o familie frumoasa, dupa standardele noastre. Are un apartament cu o panorama superba asupra Parisului, o slujba bine platita, un sot de origine franceza si o micuta domnisoara, numita sugestiv Mormoloc.
_MG_6030
Eroina noastra ajunge sa isi faca un blog, care, datorita stilului sarmant cu care scrie, ajunge sa fie din ce in ce mai mare si o aduce in contact cu oameni noi. Printre acestia numarandu-se si un domn, care ii da viata Catherinei peste cap. Mai departe va las pe voi sa aflati deznodamantul.
Mi-a placut foarte mult faptul ca desi nu foloseste un limbaj sofisticat, lectura are totusi un sarm aparte. Actiunile sunt line, naturale,si mai preusus de toate,  aduse in zilele noastre. Pun pariu ca majoritatea ne-am regasi in starile contradictorii pe care le traieste protagonista. Cartea este scrisa sub forma unor memorii, asa ca nu gasim detalii de prisos.
micuta englezoaica
Insa, dincolo de toate acestea, cam aici se opresc lucrurile. Este, asa cum am spus si mai sus, o carte de weekend, buna pentru relaxare si daca nu vrem sa mestecam prea mult ideile. Nu mi se pare o lectura obligatorie (sau cine stie asta e doar parerea mea) si din pacate, desi calitatea cartii este destul de bine, cei care s-au ocupat cu redactarea/corectarea ei au facut destul de multe greseli, care pot fi enervante uneori.
Cam asta este parerea mea. Sunt curioasa daca ati citit-o si ce credeti despre ea.
Eu mai am inca 2 recenzii pregatite, insa ma gandesc ca una pe saptamana este mai mult decat suficient. Voi ce carti ati citit cu placere si le-ati recomanda?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu