7 octombrie 2012

Weekendul meu boem


Puteti citi acest post si multe altele pe noul nostru site: www.crazystuff.ro.






Pentru ca ieri am avut o zi mai libera si simteam eu ca sunt mai creativa, am decis sa fac niste poze pentru blog. Ei bine, cu o mare cana de cafea langa mine, timp de mai bine de o ora m-am invartit prin camere in cautare de lucruri dragute cu ajutorul carora sa impopotonez “subiectele”.
Rezultatul, desi nu foarte bun din punct de vedere tehnic, mi se pare ca a surpins starea mea de ieri. Stiu totusi ca ar merge si o melodie cumva in acelasi ton, insa dintr-un motiv sau altul nu reusesc sa o gasesc.
Gata cu vorbaraia, va invit sa va uitati la poze si sa veniti cu sfaturi si critici.
_MG_6015_MG_6016_MG_6030_MG_6034_MG_6043_MG_6045
Sticluta de parfum este primita de la o colega de serviciu din Egipt.
Recenziile cartilor vor aparea saptamana aceasta si viitoarea.
Bijuteriile sunt niste achizitii recente, din colectii trecute, insa imi plac foarte mult.
Un weekend placut si va astept parerile in casutele de comentarii. ^_^

5 comentarii: