4 octombrie 2012

Provocarea Saptamanii–Oktoberfest! (heavy pics)


Puteti citi acest post si multe altele pe noul nostru site: www.crazystuff.ro.







beer-patterna
Eh… Era normal sa postez exact la limita sau fix dupa asa ca incep prin a imi cere scuze! Daaar, m-am distrat copios realizand acest proiect incat cred ca merita fiecare minut pierdut din timpul meu de somn.
Ca sa va si explic cum mi-a venit ideea (care nu e chiar originala): cand ma gandesc la Oktoberfest, e clar, ma gandesc instantaneu la bere. Ma gandesc la bere si Oktoberfest, ma gandesc la Germania. Si hop, ma gandesc la femeile din Germania. Da, da.. La alea cu cosite impletite si tot tacamul.
Initial, rugasem pe cineva sa imi impleteasca niste codite spic, pentru ca eu sunt cam incapabila, mai ales la lungimea parului meu. Insa, in seara asta cand am inceput sa ma apuc de treaba, m-am descurcat cum am putut. Am incropit o costumatie din ce am gasit prin garderoba si culmea, s-a nimerit la fix, nici nu ma asteptam!
Machiajul e o combinatie a ceea ce cred eu ca duce cu gandul la bere, obrajii sunt colorati ca doar femeile care bea bere sunt “sanatoase” si buzele sunt roz doar ca sa fiu si eu mai colorata si fancy. Pai ce, se putea?
Imi cer scuze, pozele sunt facute in casa, azi a fost o vreme tare urata la Craiova, a plouat cu tunete si fulgere toata ziua. Lucru care l-a determinat pe Lucian sa transforme sufrageria in studio foto. Si as fi luat fundalul din beci daca gura beciului nu ar fi acoperita cu toate nebuniile pe care EL le-a avut cu el la munte (masa, scaune, butelie, gratar, lada frigorifica, barca gonflabila, saltelele and so on…). Dar, au iesit mult mai bine decat ma asteptam!
Thank you Lucian!
Totul e bine cand se termina cu bine asa ca va las cu pozele. Hope you like them!
Hai NOROC!
Oktoberfest_2Oktoberfest_6Oktoberfest_12Oktoberfest_10Oktoberfest_26Oktoberfest_69Oktoberfest_72
Am transformat si coafura la un moment dat:
Oktoberfest_24Oktoberfest_43
Hai noroc, fetele!
Oktoberfest_8
Nu uitati sa vizitati si celelalte bloggerite care s-au inscris si de data aceasta:
Theo (Sweetheart Woman ) http://sweetheart-woman.blogspot.ro/
Juliet http://www.juliet.ro/
Toxic Cupcake http://toxic-cupcake.blogspot.ro/
Dee http://bydee-make-up.blogspot.ro/
Roxie http://MakeupByRoxie.blogspot.ro
 
Pentru sugestii, informatii si orice alte intrebari, ne puteti contacta si pe adresa de mail: crazystuff.blog@gmail.com





Un comentariu:

  1. Imi place costumatia pe care ai folosit-o cat si modul in care ti-ai aranjat parul. Te pri.de foarte bine. Te pot asemana cu heidi :)

    RăspundețiȘtergere