19 aprilie 2011

Cu si despre castiguri

Dupa cum bine stiti, suntem in Saptamana Mare, ceea ce inseamna ca cea mai mare sarbatoare a crestinatatii va avea loc peste numai cateva zile. Nu ma voi apuca sa vorbesc despre toate astea, insa cu toata nebunia din jur nu pot sa nu cad putin pe ganduri. Si cu cat ma gandesc mai mult cu atat realizez ca sunt foarte norocoasa si in fiecare zi castig mai mult. Si aici vorbesc de tot felul de lucruri despre care urmeaza sa detaliez :

1st: in 2 saptamani am balul de absolvire a facultatii. O facultate care m-a secat de multe ori, care m-a invatat multe alte lucruri si ultimul care ma invata sa-l fac e sa merg pe tocuri. Aceasta fiind premisa, am plecat la vanat pantofi prin orasul minunat si m-am ales cu asta:




Ambele sunt din piele, sunt super comode si singurul hop e sa ma mai invat cu tocurile. Pozele nu arata mare lucru pentru ca sunt facute de mine ca Bula la asfintit, dar sunt de piele intoarsa iar pantofii cu toc inalt au platforma si tocul imbracate in lac.

2nd: Am castigat datorita voua, cei care ati votat, datorita Amaliei si celor de la Cosmetic Plant care au oferit premiul. Multumesc mult de tot, produsele au fost ambalate cu mare atentie si crema de corp, care este o noutate pentru mine, miroase demential si promit sa spun cateva cuvinte despre fiecare produs din premiu cu prima ocazie cu care imi voi forma o parere pertinenta.

Cu seria castigurilor de totate felurile as putea sa merg foarte foarte departe, dar m-as departa de subiect si nu imi doresc acest lucru, asa ca isi vor face loc in alte posturi.


P.S. promit ca de indata ce ma trezesc pe lumina buna o sa fac poze macar decente si sa le inlocuiesc pe astea ^_^

3 comentarii:

  1. Sunt absolut superbi pantofii, mai ales cei cu sireturi! Sa ii porti sanatoasa! De unde i-ai luat?

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, a fost un targ de haine cu ocazia Pastelui si din fericire i-am luat direct de la producator :D

    RăspundețiȘtergere