29 aprilie 2011

SOS: acnee

Cand aveam 13-14 ani si tenul meu a inceput sa se schimbe, intai au aparut puncte negre. Nicio problema, le scoteam si tenul ramanea frumos, insa dupa ceva timp au aparut ei, monstrii. Cucuiele cum le ziceam eu, erau niste cosuri adanc infipte sub piele, dureroase, intinse si foarte umflate. Ca sa nu mai spun ca mai tineau si cate o saptamana. Si cum trecea unu, aparea altul, mai tot timpul cicatrici pe fata, intr-un cuvant oribil.


Dupa mai multe tratamente la dermatolog, fel de fel creme, lotinui, mai scumpe sau mai ieftine, nimic nu le rezolva. Pana cand mama, cititnd reviste cu tratamente alternative, naturiste, a venit cu ideea de a incerca o crema, care se gaseste in farmaciile veterinare.


Soc si groaza total. Dupa ce am explicat cam cat ma pricepeam eu de bine, ca nu sunt chiar asa un animal, m-am lasat convinsa. Animal sau nu, cosurle acolo erau si la fel de multa bataie de cap imi dadeau. Si l-am folosit....


...si spre uimirea mea a mers, iar cu timpul s-au rarit si au disparut. Pana ieri de cand sunt "fericita" posesoare a aprox 4 cosuri minunat umflate, dureroase, tot tacamul, cu 4 zile inainte de banchet. Ei bine, acum va scriu cu jumatate de fata plina de crema cu mare continut de antibiotic.

Va tin la curent cu efectele cremei, acum la 21 de ani, pana una alta,daca problemele sunt mari, nu ezitati sa incercati si aceasta varianta, nu costa mult si este la indemana.

3 comentarii:

  1. Am folosit si eu crema asta pt cucuie d-alea si tot in perioada aia:))
    Tot mama mi-a zis de ea. De unde a aflat habar nu am. Ideea e ca isi facea efectul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Depinde foarte mult de unde o cumperi, eu am luat-o cu aprox 8 lei, stiu ca in unele locuri e si 6, iar in altele si 10

    RăspundețiȘtergere