30 aprilie 2011

Motive

Salutare! Dupa o lunga perioada in care am tacut subit, vin sa ma scuz si sa explic :))
Bine ca a fost Aetana de garda si s-a tinut de blog :D
Multe motive personale pe care nu are rost sa le mentionez, am fost plecata si din tara, am fost extrem de ocupata ca abia am avut timp si putere sa imi verific mail-ul. Acum toate s-au mai asezat si incep incet-incet sa imi fac un program relativ ok.
Joi astept sa imi depun juramantul :)) si dupa asta, sper ca toate sa mearga struna cu avocatura.
Azi am avut grija si de blog si mi-am pregatit material pentru cel putin o saptamana. Patru machiaje noi, cateva produse noi cumparate si alte nebunii placute.
Abia astept sa fac pozele si sa le impartasesc cu voi.
In curand, o sa stabilesc cu Aetana cand, vom organiza si noi un giveaway. Facem 2 luni de blogging si se cere party!
Va pup! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu