11 aprilie 2011

DIY: suport pentru esarfe

Puteti citi acest post si multe altele pe noul nostru site: www.crazystuff.ro.




Prima data am vazut acum multi ani intr-un catalog IKEA, dar nu am fost asa interesata, poate pentru ca nici nu avea foarte multe esarfe. Dragostea definitiva a fost cand am vazut unul pe un site cu lucruri facute manual cu niste cercuri imbracate intr-o frumusete de macrame si atunci am luat decizia de a-mi face si eu unul intr-o zi cu manutele mele.

Asa ca am facut-o :D. Avem nevoie de :
-un umeras mic( poate sa fie si mare daca aveti multe cercuri)
-10 cercuri de lemn ( ale mele au diametru interior de 3,7 cm si sunt de fapt,cercuri pentru galerii )
-un ghem de lana (sfoara, rafie, ce va mai trece prin cap)
- foarfeca






Mai departe cred ca ati putut vedea din poze, legam cercurile in forma pe care ne-o dorim, avand grija sa nu fie prea stranse sa se "incalece", iar apoi le prindem de umeras.
Este extrem de usor de facut, foarte simpatic si au loc chiar si cele mai mari esarfe, deci nu va faceti probleme ca 4 cm nu sunt suficienti, ceaceafuri sa nu incercati sa bagati.
Nu am fost atenta dar am pozat partea cu noduri,cealalta pare mult mai "finisata"
Cam asta este minunea de suport,daca nu vrei sa va bateti capul si aveti un IKEA in oras, mai au inca, insa sunt de plastic, iar eu una prefer intotdeauna materialele naturale peste plastic.

P.S. am invatat sa fac acum linkuri active, aveam o versiune veche neupdatata si nici macar nu aveam acea optiune + multe buguru. Acum este mult mai bine

Spor la mesterit!! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu