14 aprilie 2011

SOS: arsuri solare

Duminica trecuta, vreme de vreo 5 ore am facut-o pe fotografa de evenimente sportive. Tot vreme de 5 ore m-a batut vantul de nu mai stiam cum ma cheama, dar si soarele, dupa cum aveam sa descopar mai tarziu.

Asadar, ajunsa acasa,dupa un timp, razand la un videoclip cretin, ma trezesc cu toata fata ca ustura si strange. Ma uit in oglinda, soc si groaza. Fruntea, nasul si pometii, rosii ca fundul unui babuin.

Asa ca am intrat priza si am inceput urmatorul "tratament":
-demachiat cu lotiune pentru ochi sensibili
-lotiune de calmare a arsurilor solare( care a oprit usturimea, dar rosata era la locul ei)
-apa termala
- crema hitratanta din ora in ora(am dat de vreo 2 sau 3 ori)
-crema de galbenele (cum intra in piele mai dadeam o data)

A 2-a zi, inca mai eram putin rosie si nasul inca ma ustura cand ma mai strambam, dar am folosit un fond de ten cu apa termala cand a trecut sa ma duc la facultate, iar acasa am continuat cu crema de galbenele.
Urmatoarea zi tenul meu era frumos frumos, inca putin uscat dar ok,fara roseata sau usturime.

P.S. nu pot sa garantez ca merge pentru oricine, insa crema de galbenele si apa termala in caz de arsuri de gen, nu au cum sa dea gres

2 comentarii:

  1. OMG naspa.macar bine ca iti trece repede cu "tratamentul" asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, ideea asta era,sa nu usture, dar nici sa ma duc ca fiica lui Mos Craciun la facultate :D

    RăspundețiȘtergere